Flytting

Themis85

Flørter med forumet
Har kjøpt oss et rekkehus i utkanten av Oslo! Og å komme seg ut av sentrum når vi venter en baby til blir bra. To voksne og to barn på 40 kvadrat hadde nok blitt litt vel trangt..Men flytting som gravid byr jo på noen utfordringer. Til min kjæres frustrasjon kan jo ikke jeg løfte så mye under flyttingen ( å huff så synd ;-) ) Vi tenkte derfor at vi nok bør leie flyttebyrå med flyttebil og to mann til flyttingen. Men har ingen erfaring med dette. Alltid bare gjort flytting selv.. Er det noen som har gode erfaringer med flyttebyråer i oslo?

Vi hadde flyttebyrå for ett år siden, husker ikke hva de het,men kan lete litt. La ut på mittanbud.no og fikk en rekke tilbud, valgte et "midt i prissjiktet" som hadde forsikring inkludert og greie tilbakemeldinger. Gratulerer med hus! Hvilken retning flytter dere?

Når jeg bodde i Oslo for noen år siden og flytta litt rundt innad i Oslo på de årene brukte jeg et selskap som het flyttegutta.no og da fikk jeg to sterke karer og en varebil de lempa inn og lempa ut, var veldi fornøyd spesielt når jeg flytta fra 5 etg uten heis:-p
Vi har også kjøpt ny leilighet nå og skal flytte i september , kjenner eg gruer meg allerede..

Flytter ut til Ullensaker. Har forstått at det er avgjørende å få noen som har forsikring i orden. Ellers syns jeg det er litt vanskelig å stole på anbefalingene på mittanbud. Tenker det er viktig at det er noen som gir litt jernet siden man betaler timespris. Og siden jeg selv bare kan dirigere og bære lette ting er det lettere med noen man har ansatt til å gjøre jobben enn med venner. ( spesielt når de ikke vet jeg er gravid.. ;-)

Flytta forrige svangerskap og jeg var da med å bar som bare det jeg. Unngikk jo selvfølgelig det aller tyngste. Min jordmor sa at det ikke var noe problem så lenge jeg ikke hadde bekkenplager.. Men deilig med flyttebyrå da, det har vi også valgt denne gangen..de kommer ikke før på torsdag, men om de er bra kan jeg jo gi den navn på de (husker det ikke nå i farta)

Back
Topp