flytting på gang :)

Caymaz

Forelsket i forumet
jaja....da var vi i gang med flytting :)

Siden mannen ikke kan kjøre bil i Norge enda, så er det jeg som må kjøre.

Er fortsatt kvalm, men greit å gjøre litt mens vi først er i gang...mannen pakker bilen, mens jeg sitter her og slapper av og drikker julebrus/småpakker ting på badet og vasker litt i mitt tempo....når bilen er full kjører vi 2. flyttelass bort til nye leiligheten :)

Gleeeeeeeder meg til jeg kan slakke meg på samme sofaen i ny leilighet :) hehe

slitsomt å flytte, men veldig gøy da!

Flyttet i sommer, er fortsatt ikke helt ferdig med alt som skal gjøres, men innen neste sommer, så skal alt som skal males være ferdig malt, sønnen min sitt rom skal være ferdig pusset opp, og lt av stæsj og pynt osv skal være på plass...og ny seng, også vil jeg ha badekar! hehehe

Mange planer!

Ah, slitsomt - men det blir supert å komme på plass i ny kåk da! Lykke til

Lykke til med flyttinga da - ta det med ro da, tenk på lille spire og ikke bli overivrig;) hi hi 

Blir deilig å komme i hus og få ting på plass
Da kan dere bare glede dere til å få leieboeren ut fra magen, og inn i leiligheten;) 

Lykke til med flyttinga :)
Åh vi skal flytte midt oppi termin vi, hjelpes!

Pass på å ikke slite deg ut nå da:)

jada :) da var vi på plass. Alt er vaska og ferdig i gamle leilighet....nå er det bare et tonn med ting som skal plasserer her i nye kåken.....MEN...det har jeg bestemt meg for å bruke gooood tid på. tar det som det kommer, there is no deadline :)

Å flytte i termin-tid blir vel gøy tenker jeg, spesielt med tvillingmage :)hehe..Dere får vel helt sikkert en del hjelp :)

Gleder meg til vi skal flytte.. Lykke til :-)

Back
Topp