Flyttet :)

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Last edited:
Blir moro å se:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg håper jente så fælt at jeg er overbevist, men det går bare på håpet;) kanskje vi ser det på UL i morgon... *håper*

Spennende ;-) men her kjem ikke svaret før i desember :-P

Men d kan du f.eks bare sette en bindestrek bak de som får vite på UOL da så har vi gjetting og svar ved siden av hverandre eller noe . Morro å se hvor mange "magefølelser' som stemmer :-D :-D

Oi! Det at jeg trodde det var jente må ha vært tidlig. Har mange jenter i familien. Men nå har jeg hatt skikkelig guttefølelse lenge! :D får kanskje vite det for sikkert på fredag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gøy med liste! Enig, må oppdatere når folk har vert på ul for min del blir det heller ikke oppdatering før babyen er født! Wææ :)

Jente 2010 & 2012 <3

Men d kan du f.eks bare sette en bindestrek bak de som får vite på UOL da så har vi gjetting og svar ved siden av hverandre eller noe . Morro å se hvor mange "magefølelser' som stemmer :-D :-D

Ja, var det jeg og tenkte var gøy :D

Oi! Det at jeg trodde det var jente må ha vært tidlig. Har mange jenter i familien. Men nå har jeg hatt skikkelig guttefølelse lenge! :D får kanskje vite det for sikkert på fredag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, endret det til gutt jeg da :D Så spennende at noen her snart får vite kjønn og sånn! Tyder jo på at vi har komt et stykke på vei :D

Hærlig :) blir morro å se hvor mange av oss som har rett ;)

Desember 2014

Bruker App

Jeg var sikker på jente, men fikk beskjed på tidl ul at han mente det var gutt

Jeg tror jente :) Legen trodde det når vi var på tidlig ul også. Blir spennende å se på oul :)

Jeg har hatt en magefølelse på jente, og på ultralyd igår men de 95% på jente <3
Så får vi se på OUL :-)

Back
Topp