Flyttet tilbake etter oul

Drittkjærringa

Flørter med forumet
Var oul i går, men jordmor fant ut at jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde. Så jeg ble satt tilbake ca. 2(!!!) uker. Er nå i uke 16+(?), så jeg skal ha ny ul om 3 uker å finne termin som mest sannsynlig blir i midten av september. Hun mente at det var prevensjonen som hadde tukla med eggløsninga mi iom at mensterminen var 30 august.. Kan det galt nå eller kan jeg ta det med ro?
Hun fikk tatt noen mål nå, men ikke alt, og sa at alt så fint ut. Men jeg er litt nervøs forde :(
Noen som har opplevd dette?
Vet ikke om det er normalt at man kan bli satt tilbake så langt, men jeg er andregangs og enda mer nervøs nå enn med første. Vet jo litt mer nå.

Med største frøkna ble jeg satt tilbake over 3 uker. Det var fordi jeg ble gravid på pillen. Og mens termin var ikke rett. Ikke noe farlig. Kom tilbake noen uker senere. Da tok ho alle målene som ho skulle. Fødte 10 dager etter OUL termin. Så den stemte nok mye mere enn mensterminen

Med min første var jeg på OUL da jeg var 19 uker, hadde den gang termin 10 august og ble flyttet 2 uker tilbake så da fikk jeg termin 25 august :) Jeg var så ny i det at jeg ikke forsto hva det betø annet enn at jeg fikk ny termin ;) jenta kom 22 august så skjønner jo nå at det stemte mer :) Hun jm mente da at siden jeg var usikker på sist mens så kunne dette skje :) og så sa legen til meg nå når jeg var på tul at det ikke er lett å vite eksakt når man har eggløsning..

Jeg ble satt tilbake tre uker med eldste! :) ingen grunn til bekymring og bare nyt å få en ekstra ultralyd <3

Takk for svar :) Da kan jeg vel kanskje roe meg ned :D
Men er det mulig at fosteret er lite for alderen? De sier jo at de vokser i rykk og napp

Jeg ble satt tilbake 4(!!!) uker på TUL! Pga det var første mens etter forrige fødsel og ante ikke når neste eggløsningen.

Samme hos meg også! Var på OU i dag og ble satt tilbake nesten 3 uker. Har menstermin 29.august, men de mente jeg maks kunne være 16 uker på vei... Ny UL om 3 uker for å fastsette termin. Får det ikke helt til å stemme, men prevensjon kan nok ha klusset med EL.

Jeg ble satt halvannen uke tilbake, selv om jeg vet at det ikke stemmer (mtp el-test, temping, gravid-test + +) men utifra målingene på oul ble terminen bestemt og jm sa jeg skulle slå meg til ro med dette, så da gjør jeg det!

Back
Topp