Flyttet inn i eget hus:D

Fargeklatten

Gift med forumet
Og barnerommet står tomt og klart til jeg kan begynne å kose meg med å ordne opp til sommeren :D testene blir sterkere og sterkere og jeg begynner tro på det, jeg er nå 5+2 og det har faktisk gått fort midt i flyttingen:) drømmer dagen lang jeg! Flere som drømmer mye om dagen?

Åå... herlig :)
Vi har kjøpt tomt.. men det er så langt vi har kommet... hehe.. Har ikke villet forhaste det heller.. men bør nok begynne så smått nå!!!

åå så koselig.. Er gøy med planlegging.

Flyttet selv inn i vårt nybygde hus i sommer.. hærlig å stå opp hver morgen og se at alt er nytt og i stand. :D
Siden vi var ferdige md barn har vi egntlig et soverom for lite. Men romma er store så null problem å dele av t, pluss at jeg har ei på 10,5 i hus, som om ikke så mange åra kan flytte ned i kjellerstua hvor hu får eget bad i tillegg. :D

Julekulaa skrev:
Åå... herlig :)
Vi har kjøpt tomt.. men det er så langt vi har kommet... hehe.. Har ikke villet forhaste det heller.. men bør nok begynne så smått nå!!!

Ja, skikkelig herlig! Puslet rundt i hele går, og det er så gøy å sette på plass, og planlegge hva som skal pusses opp osv :) Babyrommet røres ikke før jeg tør å begynne å ordne klart til vår lille.

Huskjøp/byggingen er for stort prosjekt til at det går an å forhaste, syns jeg i hvert fall, men samtidig jeg er jeg utålmodig sjel, så skjønner godt at dere vil igang nå :)

j02j06g09?13 skrev:
åå så koselig.. Er gøy med planlegging.

Flyttet selv inn i vårt nybygde hus i sommer.. hærlig å stå opp hver morgen og se at alt er nytt og i stand. :D
Siden vi var ferdige md barn har vi egntlig et soverom for lite. Men romma er store så null problem å dele av t, pluss at jeg har ei på 10,5 i hus, som om ikke så mange åra kan flytte ned i kjellerstua hvor hu får eget bad i tillegg. :D

Ja, ELSKER planlegging og drømming! er en helt spesiell følelse å våkne opp første morran og vite at alt dette er vårt :)

sånne fantastiske overraskelser får man alltid plass til i huset, med litt praktisk omorganisering :D Der det er hjerterom er det alltid husrom, sa min mor hver gang det kom en ny overraskelse i hus (har 5 søsken, de skulle stoppe ved 2). :P

Back
Topp