Flyttet i det siste?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Hvis du brukte et byrå, hvor mange timer brukte de og hvor mange var de?

Vi skal flytte fra 90 m2 i 3.etg uten heis til 1.etg.

Kan du anbefale et flyttebyrå i Oslo/Bærum?

Mitt tips er å pakke alt innen flyttebyrået kommer, og kjøre småting selv. Brukte en privat bil, men i Oslo tar de ca minimum 600kr pr time og det er ofte slik at man må betale for minst 2 timer selv om man bruker mindre tid. Hvor mange km er det å kjøre? Er bare å google, høre om priser, finne ut om du trenger 1 mann eller 2 mann med flyttebilen. Har ikke brukt noen av de store firmaene da jeg syns det er for dyrt :p Har brukt i underkant av 2 timer ved flytting i Oslo (65kvm2 leilighet). Noen tar 1000kr timen :o

Mitt tips er å pakke alt innen flyttebyrået kommer, og kjøre småting selv. Brukte en privat bil, men i Oslo tar de ca minimum 600kr pr time og det er ofte slik at man må betale for minst 2 timer selv om man bruker mindre tid. Hvor mange km er det å kjøre? Er bare å google, høre om priser, finne ut om du trenger 1 mann eller 2 mann med flyttebilen. Har ikke brukt noen av de store firmaene da jeg syns det er for dyrt :p Har brukt i underkant av 2 timer ved flytting i Oslo (65kvm2 leilighet). Noen tar 1000kr timen :o
Ja, jeg har sjekket opp priser, men aner ikke hvor lang tid de bruker sånn ca. Ønsker helst å få en fastpris og da er det greit å vite.

Huff...driver å skal flytte selv denne uka...så mye ting og tang...er ganske slitsomt og være gravid og pakke...er ganske billig hos Bislett bilutleie om du har noen som har sertifikat som kan kjøre. Du får store biler og litt mindre...Min kommende svigermor skal kjøre lastebil og hente ting der jeg har bodd nå...

Det er noen år siden vi flyttet. Vi betalte 10 000kr for flytting. Flyttet fra 108kvm til hus. De var også innom obs (ligger på veien) å hentet hvitevarer, og flyttet også et tungt eikepiano.
De var 2 mann på formiddagen, og 3 på ettermiddagen og jobbet hele dagen.

Bare hold deg unna Oslo flyttebyrå eller hva de kaller seg for tiden! Hvis du googler innehaveren Torkjell Baltzersen ser du hvorfor...

Småjobber på finn! :) de kan vanligvis fortelle deg hvor lang tid det tar med en mer fornuftig pris

Back
Topp