Flyttet etter UL

Spire16

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei.
Har vært aktiv på augustforumet endel uker allerede, men ble i dag flyttet til 1 september på UL. Så er 6+1 i dag. Vært på UL sjekk grunnet blødninger, men var et bankende hjerte å se. Har to barn fra før, født i mars 13 og 15, så blir rimelig tett. Håper å få skravle med dere fremover :)

Velkommen hit :) Ble du flyttet langt tilbake? :)

Velkommen hit :) Ble du flyttet langt tilbake? :)

Ble flyttet 4 uker faktisk!
Men ante ikke hvor langt jeg var på vei grunnet at jeg ikke visste hvor lang syklusen min var, så visste ikke når jeg ble gravid. Har ammet minste, så var første mens etter jeg fikk han. Så var veldig usikkert. Men har testet positivt ca 2+5 i følge denne ul! Så får se på oul. Gått over med de to første, så blir nok septemberbarn uansett.

Ble flyttet 4 uker faktisk!
Men ante ikke hvor langt jeg var på vei grunnet at jeg ikke visste hvor lang syklusen min var, så visste ikke når jeg ble gravid. Har ammet minste, så var første mens etter jeg fikk han. Så var veldig usikkert. Men har testet positivt ca 2+5 i følge denne ul! Så får se på oul. Gått over med de to første, så blir nok septemberbarn uansett.
Såpass ja! Men vanskelig å vite når man ikke har noe å gå ut ifra :) Greit å få tatt en ul da :)

Velkommen til oss :-)

Velkommen til oss! :-)

Back
Topp