Flyttes til et annet sykehus *oppdatert*

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Kl. 13:00 Faen :( Jeg som trodde dagens legevisitt ville medbringe gode nyheter... Hadde et håp om å bli flyttet opp på obs-posten for gravide i dag eller i morgen. I stedet blir jeg flyttet til Haukeland, Bergen i løpet av ettermiddagen :( UL i dag viste at morkaken ligger foran hele åpningen og blokkerer den. Ulempen er at det nå blir KS når fødselen starter - uansett. Fordelen er at den fungerer som en propp slik at det det bare lekker bittelitt fostervann og dermed er det enda mye vann rundt lillemann. Det er også derfor de tror han fremdeles er der inne... ? Kl. 15:50 Blir ikke flyttet til Haukeland likevel. Det er fullt på avdelingen. Rikshospitalet er også fullt og St. Olavs er for risikabel tur for meg, så nå kan det se ut som at jeg blir her på SUS likevel. Håper!! :)

Varme tanker sendes din vei, Jeg krysser fingrene for at babyen din holder seg i magehuset en stund til, og at du får bli hvor du er. Lykke lykke til!

Har tenkt på dere hele dagen!! Krysser fingrene for at han holder seg inne noen dager til, hver deg teller! Sender deg en god klem oxo:)

Jeg tenker mye på dere! Krysser fingre å tær for at dette skal gå kjempe bra:-)

Er innom bare for å sjekke hvordan det går med dere!!!  Masse lykke til. håper han blir der inne lengt mulig!!!

Sender mange gode tanker til deg :) håper lillevenn holder seg inne i noen uker til.

Tenker masse på dere godt å høre at han fortsatt er der inne håper han blir der enda lengre , stor klem

Får håpe han holder seg inne lengst mulig å lenge han har det bra inni der!! :-) Tenker masse på dere og sender mangen positive tanker :-)

Varme tanker sendes over til dere på SUS. <3<3

Et lass av klemmer og varme tanker til dere <3

Tenke på dåkke;) det går nok bra skal du se;)

Back
Topp