Flytter vel inn hit jeg også da

Molte

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Fikk denne nå nettopp! Venter vel mensen om et par dager, så 11 eller 12 dpo. Noen som har opplevd tullestrek på babyplan? Men er vel babystrek, klarer bare ikke helt å tro det før jeg har tatt en digital der det står skrevet
 

Vedlegg

  • F03BAE01-B351-4839-AFF4-C5C27AC159D1.jpeg
    F03BAE01-B351-4839-AFF4-C5C27AC159D1.jpeg
    31,1 KB · Visninger: 51
Ser veldig likt ut som mine fra samme tidspunkt, så synes det ser bra ut jeg :smiley-bounce012 Har ikke brukt babyplan sine, men streken ser nå rosa og fin ut! En digital med uke vil nok slå ut! Sniker inn et gratulerer :gen014

Velkommen :smiley-bounce016
 
Ser veldig likt ut som mine fra samme tidspunkt, så synes det ser bra ut jeg :smiley-bounce012 Har ikke brukt babyplan sine, men streken ser nå rosa og fin ut! En digital med uke vil nok slå ut! Sniker inn et gratulerer :gen014

Velkommen :smiley-bounce016
Tusen takk! :hello2 Må en tur på apoteket en dag da.

Gratulerer til deg også:love017 Hvor langt på veg er du i dag?
 
Sniker fra Januar 2021.
Helt lik min fra 11 dpo. Er nå 5+5, og strekene ble sterkere og sterkere annen hver dag:happy: har aldri opplevd å fått «tullesterk» på babyplan sine. Fikk 3+ på digital test idag. Måtte bare ta en ikveld for å sjekke:happy:
Krysser fingrene for deg ❤️
 
Tusen takk! :hello2 Må en tur på apoteket en dag da.

Gratulerer til deg også:love017 Hvor langt på veg er du i dag?

Tusen takk for det :flower Jeg er 4+1 i dag, fikk "2-3" på dagens digitale test :joyful: Jeg må også få kjøpt meg noen flere tester, helt tom nå :facepalm: Testet litt vel mye visst..
 
Fikk denne nå nettopp! Venter vel mensen om et par dager, så 11 eller 12 dpo. Noen som har opplevd tullestrek på babyplan? Men er vel babystrek, klarer bare ikke helt å tro det før jeg har tatt en digital der det står skrevet
Det ser ut som baby strek❤️
 
Ser ut som den jeg fikk igår, bare din er litt sterkere :) (jeg sniker litt her inne foreløpig da jeg heller ikke kan helt tro det selv)
 
Back
Topp