Flytter til dere i mai :)

• Trådstarter Trådstarter idamamma09+12
  • Opprettet Opprettet
I

idamamma09+12

Guest
Var på ord.ul i dag og fikk ny termin 9. mai. Menstermin var 29. april. Ul.termin stemmer nok mer med det som jeg lurte på var festeblødning i ettertid, da trudde jeg det var begynnelse på mens... Alt er bra og "ser ut som ei jente" :) Typiskt, det kan jo ikke jeg stole på... Kjempe glad og lykkelig over at babyen er frisk og fin! Skal få vekstestimering seinere pga storesøster var stor.

Skrev inn ny termin her på bv, fikk da frem jeg var 17+2, men jm sa 17+4 i dag... Noen som veit hvorfor?

hei og velkommen og grattis med en liten jente i magen 

Hei og velkommen hit!!! Grattis med ei lita jente!
Angående lengde på svangerskap har vi hatt endel diskusjoner på det...det er veldig uvisst denne gangen, men forhold deg til det du fikk vite hos jm du, og så endrer du termindatoen med to dager når du legger inn i bv :)
Det er noen som mener sv.skapet er 40+2, noen 40+3 og andre igjen nevner at det er skuddårsdag neste år noe som kanskje ikke regnes med av alle....masse surr ihvertfall! Bare forhold deg til den lengden du fikk på ul og termindatoen du fikk på ul du :)

Hei og velkommen til oss i mai-gjengen :) 

Gratulerer med en frisk og fin baby i magen, som sannsynligvis er ei jente :D 

Velkommen inn hit:) Håper du kommer til å trives godt her inne :)

Takk :) Blir nok å trives fint her. Babyen kommer når den kommer og jeg skal jo få ekstra oppfølgning på slutten.

Hei! Jeg la deg inn i terminlista vår med kjønn og termin. Håper det var greit?

Gratulerer med bebis og hjertelig velkommen til mai-forumet :-D

Back
Topp