Flytter inn!

Velkommen hit, og gratulerer så mye. Terminforum pleier å være kjempefint :) bare spør hvis du lurer på noe ;)

Hei!

Jeg er helt ny med forum, så korriger meg hvis jeg opptrer feil her. Jeg har termin 12. januar, og har fra før to barn på 11 og 13 år. Jeg føler meg mentalt førstegangs, og håper på et fint fellesskap her inne. Jeg føler meg så gravid som mulig er, tenker ikke på annet! Syns dette er helt fantastisk :)

Velkommen :-)

Takk!

Nå har jeg lest meg til at det er (eller skal?) opprettes et hemmelig forum, er jeg allerede for sein? Er jo bare 6 + 2, trodde ikke jeg skulle ha det så travelt.

Takk!

Nå har jeg lest meg til at det er (eller skal?) opprettes et hemmelig forum, er jeg allerede for sein? Er jo bare 6 + 2, trodde ikke jeg skulle ha det så travelt.
Hei og masse gratulerer :)
Tror du vil trives hos oss :)

Du er ikke for sein, alle får tilgang til det forumet etter å ha vært medlem en mnd og har skrevet 50 innlegg her i det åpne, så er bare å skravle på :D

Neida, det er ikke opprettet enda, og alle får være med etterhvert uansett. :p

På forrige terminforum var det mange fra osloområdet, de pleide å ha treff. Jeg var med en gang jeg var hos mamma på besøk, var veldig koselig :)

:)Gratulerer :) ny på dette selv! Veldig allright å lese andres erfaringer og opplevelser

Back
Topp