Flytter inn :)

MilaS

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
I dag fikk jeg så sterk strek på testene at jeg tenker det er på tide å flytte inn her :woot:

Jeg var opprinnelig med i Novembergruppa 2016, men fikk en MA i uke 8. Den nye spiren satt på første eggløsning etter jeg mistet uten mens imellom, så jeg føler meg ekstremt heldig og ydmyk som fikk positiv test så rask. Nå krysser jeg alt for at spiren blir boende i magehulen litt lengre enn sist gang :)

Termin 14 januar :)

23s9mr7.jpg

Last edited:
I dag fikk jeg så sterk strek på testene at jeg tenker det er på tide å flytte inn her :woot:

Jeg var opprinnelig med i Novembergruppa 2016, men fikk en MA i uke 8. Den nye spiren satt på første eggløsning etter jeg er mistet uten mens imellom, så jeg føler meg ekstremt heldig og ydmyk som fikk positiv test så rask. Nå krysser jeg alt for at spiren blir boende i magehulen litt lengre enn sist gang :)

Termin 14 januar :)

23s9mr7.jpg

Gratulerer så mye med ny graviditet, og velkommen hit :) I likhet med deg klaffet det på første forsøk etter å vært gjennom MA tidligere i år. Krysser fingre for at vi blir værende her fram til januar:)

Hurra, så fin stigning. :) Denne gangen holder den nok helt til mål! Og heldig som ble gravid igjen med en gang da, jeg er på pp 7 siden SA i uke 11. Var egentlig på mai-16.

Jeg er også gravid etter sa i mars uten mens i mellom.. Termin 2 januar. Håper det sitter her også!

Gratulerer så mye :-)

Velkommen hit og gratulerer.
Håper spira sitter til Terminen denne gang :)

Gratulerer så mye med ny graviditet, og velkommen hit :) I likhet med deg klaffet det på første forsøk etter å vært gjennom MA tidligere i år. Krysser fingre for at vi blir værende her fram til januar:)
Velkommen og gratulere :D
Gratulerer så mye :)
Gratulerer så masse :D

Tusen takk alle sammen :) <3

Gratulerer! :D

Back
Topp