Flytter inn :) :)

[miss]

Forumet er livet
Heihei!
Flytter inn her med "isfrid" i magen ❤ :) satt inn egg 16.mai, og tjuvtesta allerede 22.mai, som viste en svaaak positiv strimmel! Hatt litt blødninger siden 26.mai, men tok blodprøver den same veka, som viste at hcg-nivået hadde steget! O'lykke!

Klinikken har skrevet 7.feb som termin, superspennande! Og den 17.juni er det tidleg ul, så då håpa me på eit blinkande hjarta der❤❤ :)

Frå før har eg ei travel frøken på snart 4 år ❤:)

Gratulerer så mye!! Her ligget det også en eskimo i magen :-) Innsett helt som deg og skal også på tidlig UL den 17.juni :-) Jeg har regnet termin til 8. jeg da :-P En dag fra eller til spiller ikke så stor rolle :-)

-tasting fra telefon-

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye :-) ruger selv på 2 egg og skal ha tidlig ul 20 juni :-) har en sønn på 2 år fra før :-) velkommen til oss :-)

Takk takk :) håpa på å bli verande ;) spinners: så spennande !! Korleis var ditt egg når dei satt tilbake då? Her var det 8-delt :) på rugedag 10-11(26.mai i allefall) tok eg jo ein CB ukeindikator test, som viste 2-3 på, ei lita veke seinere viste den 3+, så at eg hadde blødninger/rar utflod den veka betydde ingenting for testene sin del ❤! :)

Takk takk :) håpa på å bli verande ;) spinners: så spennande !! Korleis var ditt egg når dei satt tilbake då? Her var det 8-delt :) på rugedag 10-11(26.mai i allefall) tok eg jo ein CB ukeindikator test, som viste 2-3 på, ei lita veke seinere viste den 3+, så at eg hadde blødninger/rar utflod den veka betydde ingenting for testene sin del ❤! :)
Mitt var også 8 delt :-) Jeg testet ikke før 30.mai da viste uke indikatorer 2-3,tok ny 1 uke etter på og da viste den 3+ :-) Har ikke hatt noe blødninger jeg da,men så bra at det ikke har vært noe farlig i ditt tilfelle!! Håper vi begge får se ett bankende hjerte den 17 :-)

-tasting fra telefon-

Hvilken klinikk hører du til da miss?

-tasting fra telefon-

Kan dere fortelle litt om prosessen med disse isbabyene? hehe. Bare nysgjerrig altså, trenger ikke.

Gratulerer så mye :)
Hva lurer du på da :-)

-tasting fra telefon-

Gratulerer så mye! :-)

Velkommen!
Isfrid hehe... Helt facinerende at det går an!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Gratulerer og velkommen :)

Back
Topp