Flytter inn

lykkeligsmurf

Flørter med forumet
Flytter vist inn her. Positiv test i dag. Kom som et stort sjokk. Ikke planlagt, og tatt angrepille så som sagt, stort sjokk. Foreløbig termin 29.nov siden jeg vet når unnfangelse skjedde. 

Har en liten jente fra før. Født sept 2010. 

Ikke rart du fikk sjokk når du har tatt angrepille. Regner med at du har noen blandede følelser om dagen. Har du noen å snakke med som kan være deg til hjelp?

Velger å ønske deg lykke til framover jeg

Kremt**** Hei du.. Haha. No måtte jeg le litt godt her. Hadde ikke forventet å se deg her. Men dette er ikke noen som vet så ikke nevn noe til vår felles kjente.. :)

Var veldig blandet. Men vi er 2 om det og det blir ikke abort. Første som slo meg var f**k. Så var det litt redsel pga angrepille,men nå går det egentlig helt greit. Langt fra uønsket, bare bositusasjon som gjør det litt dumt. Men nå må vi bare løse det og så blir det supert dette. :)

Så flott at du har støtte også! Jeg vet hvordan det er å ikke ha det...... Med første så ble jeg uplanlagt gravid (selv om at vi ikke brukte prevensjon), men det som var tingen var at jeg ikke hadde fast jobb så derfor hadde vi bestemt oss for at samboeren min skulle begynne å studere og vi skulle flytte til andre kanten av landet. Jeg stod på mitt at jeg ville beholde og det har vært tøft, men nå har vi verdens vakreste og snilleste jente. Samboeren min skjerpa seg og er nå verdens beste pappa og vi venter nå nr 2  (og han er ferdig med studiene sine i juni)

lykkeligsmurf skrev:
Kremt**** Hei du.. Haha. No måtte jeg le litt godt her. Hadde ikke forventet å se deg her. Men dette er ikke noen som vet så ikke nevn noe til vår felles kjente.. :)

Selvsagt ikke!  Vår felles bekjente vet om meg da, men ingen fler;)  Så hysj hysj=)

Gratulerer så mye og velkommen inn hit

Så kjekt at du er her ihvertfall. Unner dere det virkelig. :) N kommer til å bli en kjempe flink storesøster. :D Og klart det er hemmelig hos meg. :)

Back
Topp