Flytter inn til dere!

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg har veldig lyst til å henge sammen med dere! Fikk positiv nå i dag, 18(!!!) Dpo:sad010:love7

Meen, jeg hadde sen eggløsning denne mnd (CD 24), hadde dere fulgt menstermin eller når eggløsning faktisk fant sted? Menstermin er 8.12 og ifølge eggløsning 17.12.

DSC_0382.JPG

Velkommen! :Heartred

Jeg hadde EL på dag 26 så jeg har også to uker mellom EL og mens-termin, følger derfor EL-termin foreløpig :)

Så kjekt du vil henge med oss, gratulerer :Heartpink

Jeg hadde nok også sen EL, tror den kan ha skjedd CD26/27, Termin etter den blir såfåll 14.12, men skal jeg følge etter første dag i siste mens blir den mell 29.12- 4.12, trolig den legen følger. Bestandig blitt feil å følge mensTermin hehe..

Last edited:
Så kjekt, og velkommen <3
Jeg hadde også sen el denne gangen så jeg regner termin ut i fra eggløsning da mens termin blir feil :-)

Velkommen :)

Jeg aner ikke når EL var (har svært uregelmessig syklus), men forrige tirsdag estimerte gyn meg til 5 uker på tidlig UL. Så ser ut som menstermin stemmer sånn ca (var da 5+2), og er 6+3 idag

Gratulerer og velkomen! Eg personleg hadde fylgt el-terminen, men legane bruker jo det hjulet sitt endå og går ut ifra mens-terminen fram til OUL :)

Jeg har veldig lyst til å henge sammen med dere! Fikk positiv nå i dag, 18(!!!) Dpo:sad010:love7

Meen, jeg hadde sen eggløsning denne mnd (CD 24), hadde dere fulgt menstermin eller når eggløsning faktisk fant sted? Menstermin er 8.12 og ifølge eggløsning 17.12.

Vis vedlegget 294349

Gratulerer så mye og velkommen skal du være!! :Heartred Jeg har såpass ustabil syklus at det var et lykketreff at jeg tok en eggløsningstest som ga max og det var flere dager før jeg hadde regnet med. Så jeg regner min termin ut fra når jeg hadde eggløsning, men nå er det ikke så stort sprik mellom den terminen og menstermin :) Men jeg ville kanskje tatt utgangspunkt i termin ut fra eggløsning, så får du heller se hva de regner som termin på ul

Velkommen, å gratulerer :)

Velkommen!

Jeg hadde fulgt el-termin så ikke skuffelsen over å bli flytta på OUL hadde blitt så stor. Iallefall med så mange dagers forskjellig. :)

Gratulerer og velkommen! :joyful:

Jeg ville nok også fulgt el-termin, for det er jo da du faktisk ble gravid. Tror ikke spiren i magen kommer til å forholde seg til når du hadde mens :p Så lenge du vet når du hadde el, er nok den mer til å stole på :happy:

Back
Topp