Flytter inn med en fot!! :D:D

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Har hatt rosa streker siden 8 dpo. 10 dpo i dag. Ikm søndag.. Har hatt en sa i oktober.. Mistet da 6+3 ca.. Kjipt.. Så kommer til å være veldig nervøs!! :/ MENnå er jeg litt giret og har bestemt meg for å bare tenke veldig positivt til det motsatte er bevist!! :D
Giret på å lage litt liv her inne på november!! :D Hhhåper alle våre spirer klorerer seg fast!! Og hvis min ikke gjør det, så er det jo godt å ha noen å dele det med og få støtte av og ;)

Gratulerer til alle dere andre her!! :D Foreløbig termin er 12 nov :D Hihi..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gratulere så mye med positiv test:)

Så leit at du mistet:( Prøv å la være å bekymre deg så mye. Ikke lett, jeg vet! Ser på dopapiret hver gang jeg går på do, og kommer nok til å gjøre det lenge, om ikke hele svangerskapet ;) Men jeg har tro på at det kommer til å gå bra! Har selv en SA bak meg, men fikk et velskapt barn neste gang jeg ble gravid:) Så dette skal gå veien for oss! :)
 
Har hatt rosa streker siden 8 dpo. 10 dpo i dag. Ikm søndag.. Har hatt en sa i oktober.. Mistet da 6+3 ca.. Kjipt.. Så kommer til å være veldig nervøs!! :/ MENnå er jeg litt giret og har bestemt meg for å bare tenke veldig positivt til det motsatte er bevist!! :D
Giret på å lage litt liv her inne på november!! :D Hhhåper alle våre spirer klorerer seg fast!! Og hvis min ikke gjør det, så er det jo godt å ha noen å dele det med og få støtte av og ;)

Gratulerer til alle dere andre her!! :D Foreløbig termin er 12 nov :D Hihi..


Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer ! Denne gangen SKAL det gå bra ! :)
 
Gratulere så mye med positiv test:)

Så leit at du mistet:( Prøv å la være å bekymre deg så mye. Ikke lett, jeg vet! Ser på dopapiret hver gang jeg går på do, og kommer nok til å gjøre det lenge, om ikke hele svangerskapet ;) Men jeg har tro på at det kommer til å gå bra! Har selv en SA bak meg, men fikk et velskapt barn neste gang jeg ble gravid:) Så dette skal gå veien for oss! :)
Takk!! Så godt å høre at det gikk bra for deg!! :) Ja, det med å sjekke dopapiret vet jeg alt om!! ;) hehe.. Gleder meg til mer skravling her inne ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har hatt rosa streker siden 8 dpo. 10 dpo i dag. Ikm søndag.. Har hatt en sa i oktober.. Mistet da 6+3 ca.. Kjipt.. Så kommer til å være veldig nervøs!! :/ MENnå er jeg litt giret og har bestemt meg for å bare tenke veldig positivt til det motsatte er bevist!! :D
Giret på å lage litt liv her inne på november!! :D Hhhåper alle våre spirer klorerer seg fast!! Og hvis min ikke gjør det, så er det jo godt å ha noen å dele det med og få støtte av og ;)

Gratulerer til alle dere andre her!! :D Foreløbig termin er 12 nov :D Hihi..


Sent from my iPad using BV Forum
Velkommer! Gøy at vi blir flere!!:) jeg har to sa bak meg men er nå optimist og tror på det beste! Tror det er viktig!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Velkommer! Gøy at vi blir flere!!:) jeg har to sa bak meg men er nå optimist og tror på det beste! Tror det er viktig!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Enig.. Vi må være optimister.. Er det lenge siden eller? Var du kommet langt? Kjipt å høre! Men gratulerer med ny spire!! :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja det må vi!:) 8-9 uker i feb 13 og 10 uker i juli 13.
Tusen takk og i like så!:) skal på tidlig ul 21 mars. Er da 8+0 så det blir veldig spennende! Har du tenkt på det eller?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja det må vi!:) 8-9 uker i feb 13 og 10 uker i juli 13.
Tusen takk og i like så!:) skal på tidlig ul 21 mars. Er da 8+0 så det blir veldig spennende! Har du tenkt på det eller?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Oj.. Du er tøff!! Det var trist!! Men som sagt, nå er vi evig optimister!! :D Ja, jeg skal på tidlig ul!! Men er bare litt usikker på når:/ Uke 8 høres jo lurt ut!! Kanskje jeg skal ta en da og en rundt uke 12!! :) Måtte tiden bare fly til den tid!!! :D hehe..




Sent from my iPad using BV Forum
 
Oj.. Du er tøff!! Det var trist!! Men som sagt, nå er vi evig optimister!! :D Ja, jeg skal på tidlig ul!! Men er bare litt usikker på når:/ Uke 8 høres jo lurt ut!! Kanskje jeg skal ta en da og en rundt uke 12!! :) Måtte tiden bare fly til den tid!!! :D hehe..




Sent from my iPad using BV Forum
Tenkte uke 8 var lurt for da skal en jo med sikkerhet kunne se et hjerte. Går en før kan man risikere å ikke se noe selv om alt er ok. Og da blir det unødvendige bekymringer:p og det vil vi ikke ha!!
Jeg tenkte også å ta en ny rundt uke 12:) deilig å ha noe å se frem til med jevne mellomrom:) da går tiden så mye fortere.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er tom for g tester. Men tok en el test i dag og den ser jo positiv ut :p Har en digital en og men den skal jeg spare til senere i uken :D ImageUploadedByBV Forum1393841842.664214.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Kjenner bekymringen, har selv mistet 2 ganger, men har store forhåpninger denne gangen. Har en sønn fra før, og dette svangerskapet ligner veldig på det første, så krysser fingrene og alt jeg har får at det går bra denne gangen :)
Ønsker alle sammen lykke til :)
 
Back
Topp