Flytter inn, jeg :)

Melkerull

Andre møte med forumet
Hei,
jeg flytter inn her, jeg :) Slutta med p-pillen på nyttårsaften, men må nok ha blitt spilt et puss tidligere i desember, for nå var jeg plutselig gravid. Det skal sies at jeg glemte en pille tidlig i desember, så har funnet ut hvordan dette har skjedd :D Men for all del, litt kjappere enn vi hadde tenkt, men veldig veldig velkomment :)

Litt usikker på eksakt termindato da syklus har vært litt ustabil - til tross for bruk av p-piller. Må bestille meg en time til tidlig UL, for der kan de anslå ca. termindato, kan de ikke? Er det noen som vet hvor tidlig man kan reise på tidlig UL?

Var hos legen på fredag, tok litt tester, og blant annet blodprøve, som kan si ca. hvor mange uker på vei, men vil ha det dobbelt bekreftet tenker jeg.

Ellers gleder jeg meg veldig til å bli kjent med dere her inne :) September er en fin måned :)
 
Gratulerer så mye :) Veldig greit å slippe prøvingen da ;)
 
Velkommen til oss og gratulerer så mye med spire i magen :) en tidlig ul vil kunne gi deg en ca termin ja :)
 
Gratulerer, og velkommen :)
 
Gratulerer
 
Gratulerer så masse :)
 
Velkommen og gratulerer :)
 
Gratulerer :) har du prøvd digital som viser uker siden unnfangelse? Det kan jo gi en pekepinn så tidlig :)
 
Gratulerer :D
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp