Flytter inn hit :)

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hei september-mødre (og fedre)! :)

Jeg har egentlig termin 17.oktober, og har hengt på "Oktober 2014". Men i dag fikk samboeren min og jeg en endelig dato for keisersnitt. Vår lille gutt blir hentet ut 29.september. <3 Så nå kommer jeg litt inn til dere også. Artig å se at så mange har født, men det er vel flere igjen som venter enda? :)

Velkommen inn hit:) Har termin neste lørdag, så venter i spenning:)
Har du flere barn eller venter du ditt første barn?

Velkommen inn hit:) Har termin neste lørdag, så venter i spenning:)
Har du flere barn eller venter du ditt første barn?
Takk for det. :-)

Ikke lenge igjen du nå da. Og det kan jo skje når som helst. Er det din første? Vet dere kjønn? :-)

Vi venter vår første. Og det er utrolig spennende. :-)

velkommen :) Mange som har født, men vi er ganske mange som venter også!

Takk for det. :)

Ikke lenge igjen du nå da. Og det kan jo skje når som helst. Er det din første? Vet dere kjønn? :)

Vi venter vår første. Og det er utrolig spennende. :)
Det er første, og vi venter en jente:) Vet dere kjønn?
Det er utrolig spennende ja! Uansett hvor mye man forbereder seg og planlegger, så blir det nok helt utrolig når fødselen starter og det plutselig er en liten baby her:)

Det er første, og vi venter en jente:) Vet dere kjønn?
Det er utrolig spennende ja! Uansett hvor mye man forbereder seg og planlegger, så blir det nok helt utrolig når fødselen starter og det plutselig er en liten baby her:)
Vi får en liten gutt. <3 Og det er nok umulig å planlegge alt, eller være forberedt på hvordan dette blir. For en spennende tid! :-)

velkommen :) Jeg er 4dager på overtid med mitt 3.barn! :)

Velkommen hit:) I går var det to uker til min termin, så jeg har enda god tid igjen med lille i magen:)

Hvem er tilgangsansvarlig for deres skjulte gruppe? :)

Back
Topp