Ingen tvil i min mage skjer det noe helt magisk <3 våknet litt før kl 0600 at jeg måtte på do, følte meg lissom gravid også da jeg våknet vanskelig å forklare tok en test og jaggu var den sterkere enn den i går ettermiddag jeg gikk ut baderomsdøra som bråker litt og ble skremt så jeg hylte da mannen spratt opp av sengen i det jeg gikk ut nede fordi han trodde det var innbrudd pga en drøm han hadde da jeg hylte kom han jo løpende ned xD haha fikk skikkelig kjeft "IKKE GJØR SÅNNN IGJEN JEG ER GRAVD!!! DU KAN IKKE SPRETTE OPP Å SKREMME MEG!!"
Dere skulle sett ansiktet hans, han klarte ikke si noe bare smile et stort smil og øynene lyste som diamanter nå sliter han med å sovne igjen, mens jeg ligger med tårer i øye kroken og er overlykkelig
Har hatt 6 aborter så langt de siste 2 årene men denne gangen vet jeg at det kommer til å gå bra har litt afrikansk magi på min side denne gangen <3
Prøvere siden februar 2012!
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
*Under utredning*
Skravler med RosaCupCake<3
Dere skulle sett ansiktet hans, han klarte ikke si noe bare smile et stort smil og øynene lyste som diamanter nå sliter han med å sovne igjen, mens jeg ligger med tårer i øye kroken og er overlykkelig
Har hatt 6 aborter så langt de siste 2 årene men denne gangen vet jeg at det kommer til å gå bra har litt afrikansk magi på min side denne gangen <3
Prøvere siden februar 2012!
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
*Under utredning*
Skravler med RosaCupCake<3