Flytter inn hit jeg!!

Hope90

Pergo baby??
VIP
Ingen tvil i min mage skjer det noe helt magisk <3 våknet litt før kl 0600 at jeg måtte på do, følte meg lissom gravid også da jeg våknet:) vanskelig å forklare :P tok en test og jaggu var den sterkere enn den i går ettermiddag :D jeg gikk ut baderomsdøra som bråker litt og ble skremt så jeg hylte da mannen spratt opp av sengen i det jeg gikk ut nede fordi han trodde det var innbrudd pga en drøm han hadde :P da jeg hylte kom han jo løpende ned xD haha fikk skikkelig kjeft "IKKE GJØR SÅNNN IGJEN JEG ER GRAVD!!! DU KAN IKKE SPRETTE OPP Å SKREMME MEG!!"

Dere skulle sett ansiktet hans, han klarte ikke si noe bare smile et stort smil og øynene lyste som diamanter:) nå sliter han med å sovne igjen, mens jeg ligger med tårer i øye kroken og er overlykkelig :D

Har hatt 6 aborter så langt de siste 2 årene men denne gangen vet jeg at det kommer til å gå bra:D har litt afrikansk magi på min side denne gangen <3

Prøvere siden februar 2012!
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
*Under utredning*

Skravler med RosaCupCake<3

Kanskje legge ut det bilde av dagens test xD ImageUploadedByBV Forum1379738114.069321.jpg

Prøvere siden februar 2012!
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
*Under utredning*

Skravler med RosaCupCake<3

Gratulerer så masse :)

Håper spiren klorer seg fast denne gangen :)

Gratulerer:-)

Back
Topp