Flytter inn hit jeg :D

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Hadde egentlig slått meg til ro med at vi ikke kunne få barn uten å få noe hjelp pga veldig kort lutealfase. Har fått time til gu og alt, men så dukket disse fine strekene opp :D :D
Så nå krysser vi fingrene for at spiren sitter helt til juni :Heartpink gleder meg til å bli kjent med dere! image.jpg

Vis vedlegget 138516

Gratulerer :D

Gratulerer så mye og velkommen hit! Hvor kort lutealfase har du?

Whoop whoop :) kjekt å se deg :D nå krysser vi fingrene for at de sitter hele veien inn!
Jepp! Var hos legen i dag :) tok blodprøve for hcg og progesteron og skal tilbake på tirsdag å gjøre det samme. Har fått ny time på torsdag for å diskutere videre tiltak - om jeg skal få progesteronstøtte etc.

Neste målet mitt er torsdag! Deretter ul i uke 7/8 også 12 uker :)

Jepp! Var hos legen i dag :) tok blodprøve for hcg og progesteron og skal tilbake på tirsdag å gjøre det samme. Har fått ny time på torsdag for å diskutere videre tiltak - om jeg skal få progesteronstøtte etc.

Neste målet mitt er torsdag! Deretter ul i uke 7/8 også 12 uker :)
Så bra du får oppfølging! Hva var verdiene dine nå da? Eller fikk du ikke vite det kanskje?

Er godt med mange små delmål da! Så går tiden litt fortere ;)

Så bra du får oppfølging! Hva var verdiene dine nå da? Eller fikk du ikke vite det kanskje?

Er godt med mange små delmål da! Så går tiden litt fortere ;)

Får vite på mandag tror jeg. Måtte sende til lab, men han skrev at jeg skulle få resultatene jeg også.

Tok disse to testene i dag, 13/14 dpo. Synes de er litt svake...

ImageUploadedByBV Forum1443790217.878091.jpg

Back
Topp