Flytter inn her

MaiMor19

Forelsket i forumet
Hei på dere :)

Jeg har nettopp testet positivt, og Clear Blue digitalt sa på lørdag 1-2 uker på vei.
Det stemmer bra med siste mens-start 02.08.18, og eggløsning 16.08.18.

Jeg har tidligere vært prøver på forumet her, men har nå laget ny profil for å være gravid, det er stas.
Vi har forsøkt i over ett år, og en graviditet nå er både veldig gledelig, men også relativt skummelt.

Håper jeg får lov til å følge dere helt frem til fødsel, og at vi ikke møter på noen hindringer på veien.
 
Hei på dere :)

Jeg har nettopp testet positivt, og Clear Blue digitalt sa på lørdag 1-2 uker på vei.
Det stemmer bra med siste mens-start 02.08.18, og eggløsning 16.08.18.

Jeg har tidligere vært prøver på forumet her, men har nå laget ny profil for å være gravid, det er stas.
Vi har forsøkt i over ett år, og en graviditet nå er både veldig gledelig, men også relativt skummelt.

Håper jeg får lov til å følge dere helt frem til fødsel, og at vi ikke møter på noen hindringer på veien.
Gratulerer! Vi har også prøvd en stund, og kjenner jeg nesten blir litt snurt på de som har fått til å bli gravide med en gang haha (neida. joda). Sånn er dessverre bare livet. Men tipper at vi som har prøvd såpass lenge også kjenner spesielt på denne frykten med å miste, siden man har brukt så mye tid på å komme seg dit man er, og ikke vil starte på nytt. :Heartred (selvfølgelig er det andre som også kjenner på den følelsen, men håper du skjønner hva jeg mener...)
 
Gratulerer! Vi har også prøvd en stund, og kjenner jeg nesten blir litt snurt på de som har fått til å bli gravide med en gang haha (neida. joda). Sånn er dessverre bare livet. Men tipper at vi som har prøvd såpass lenge også kjenner spesielt på denne frykten med å miste, siden man har brukt så mye tid på å komme seg dit man er, og ikke vil starte på nytt. :Heartred (selvfølgelig er det andre som også kjenner på den følelsen, men håper du skjønner hva jeg mener...)

Takk! Og gratulerer til dere også :Heartred

Jeg skjønner veldig godt hva du mener! Jeg klarer ikke helt å tro at jeg faktisk er gravid, og mannen mener at vi ikke skal glede oss før i uke 12, for å være sikre på at det faktisk går bra... Men det er jo veldig lenge og ikke glede seg... Kanskje han (og jeg) bare trenger litt lenger tid for å vende oss til tanken :)

Hurra for oss, håper at alt går bra med dere også, og vi alle her inne får slå følge helt til termindatoene våre <3
 
Takk! Og gratulerer til dere også :Heartred

Jeg skjønner veldig godt hva du mener! Jeg klarer ikke helt å tro at jeg faktisk er gravid, og mannen mener at vi ikke skal glede oss før i uke 12, for å være sikre på at det faktisk går bra... Men det er jo veldig lenge og ikke glede seg... Kanskje han (og jeg) bare trenger litt lenger tid for å vende oss til tanken :)

Hurra for oss, håper at alt går bra med dere også, og vi alle her inne får slå følge helt til termindatoene våre <3
Det høres veldig kjent ut, samme som mannen min. Men jeg sa at jeg kommer til å bli lei meg uansett om vi gleder oss over det nå eller ikke, men det er klart at jeg ikke trenger å ta helt av og gire meg for mye opp. Tør ikke å titte for mye på utstyr og sånt, men tok råsjangs på å bestille meg tidlig ul uke 12. Så får jeg håpe at jeg slipper å ringe for å avbestille den.
 
Gratulerer! :)
 
Gratulera ❤️
 
Testet nettopp positivt selv på lørdag har egentlig ikke testdato føre 8/9 pga prøverørmen klarte ikke å vente så testet en uke før
Om alt går bra kommer det en liten på tønsberg sykehus rundt 13/5
 
Gratulerer så masse!

Jeg selv gleder meg helt fra positiv test. Begge gangene. Det er jo sånn at det går jo helst bra med de fleste. Dumt hvis frykten for å miste skal overskygge gleden over den lille spiren.

Gled dere (her er altså tre smileys, i tilfelle de ikke dukker opp)
 
Tusen takk for alle gratulasjoner og hyggelige meldinger [emoji173]️

Vi håper at spiren sitter, og at vi kan glede oss over å endelig kunne bli tre helt frem [emoji173]️
 
Back
Topp