Flytter inn her

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
I morgen blir jeg innlagt og får medisiner som skal sette igang fødselen av en helt levende baby som bare er 19 uker. Dessverre har kjempen vår ingen fostervann, og har nå gått uten i 2,5 uker. Lungene er altfor umodne og lillevenn har ingen sjangser på utsiden uansett :(
 
Så innmari leit å høre <3
 
Så vondt.. Måtte gjennom noe av det samme når jeg var i uke 22. Send gjerne i inboks om du trenger noen å snakke med som har vært gjennom det.
Sender deg mange klemmer. Ta vare på deg selv <3
 
Klem til deg. <3
 
Kjære Isnbell <3 Det var noen deilige små føtter. Takk for at du deler bildet med oss. Vi har tent små lys her hjemme for deres nydelige Gabriel. Gode tanker går til dere.
 
Kjære Isnbell <3 Det var noen deilige små føtter. Takk for at du deler bildet med oss. Vi har tent små lys her hjemme for deres nydelige Gabriel. Gode tanker går til dere.
De er helt perfekte <3 tusen takk for støtten, det er mange som tenner lys for Gabriel vår ikveld og det føles godt å ikke være alene <3
 
De perfekte søte småfotene.... <3 Hjertet mitt gråter med dere <3
 
For noen perfekte søte små føtter.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, det er kanskje ikke mye som kan bli sagt heller som kan Gjøre dette lettere. Men dere han min dypeste medfølelse.
 
For noen perfekte søte små føtter.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, det er kanskje ikke mye som kan bli sagt heller som kan Gjøre dette lettere. Men dere han min dypeste medfølelse.
Tusen takk <3 synes det er godt å vite at vi blir tenkt på i denne tiden, føler meg ikke så alene da <3
 
Har ikke ord, men sender deg gode tanker. Knytter seg helt i magen her :-( skal tente et lys for skjønne engelen deres ikveld <3
 
Back
Topp