Flytter inn her jeg :)

Idamor87

Betatt av forumet
Har tidligere tilhørt i desember-gruppa med menstermin 28. des.
Men har fulgt litt med på dere også, for hadde en følelse på at jeg ble satt til førsten av januar etter oul i dag..
Og jammen hadde jeg ikke rett! 3. januar :) Men hun skrev 18+2, det er vel egentlig 2. januar..
Ei lita perfekt jente lå og vifta med tærne inni magen min! <3

Har en gutt fra før født i januar 2008, så blir akkurat seks år mellom dem.. :)

Velkommen til denne termingruppen! Kan hende jeg må flytte meg til Desember gruppen da jeg har tvillinger.. :)

Jeg heter også Ida forresten ;)

Heihei og velkommen :)
Da blir det spennende å se om det blir januar eller desember baby :)

Velkommen hit! Å gratulerer med ei lita prinsesse i magehuset :)

Velkommen til denne termingruppen! Kan hende jeg må flytte meg til Desember gruppen da jeg har tvillinger.. :)

Jeg heter også Ida forresten ;)

Jeg har tenkt på det samme, med termin 6 januar og tvillinger. Men blir nok her jeg :-) trives godt hos januardamene :-D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg har tenkt på det samme, med termin 6 januar og tvillinger. Men blir nok her jeg :) trives godt hos januardamene :-D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Da kommer du nok til å føde i Desember. De som er gravid med tvillinger går aldri fullt ut til termin. De setter i gang fødsel før det hvis ikke kroppen gjør det selv. MEN du har tross alt termin i Januar, så det er bare å bli værende med oss! ;) Hihi!

Da kommer du nok til å føde i Desember. De som er gravid med tvillinger går aldri fullt ut til termin. De setter i gang fødsel før det hvis ikke kroppen gjør det selv. MEN du har tross alt termin i Januar, så det er bare å bli værende med oss! ;) Hihi!

Vet.. ;) Blir kanskje romjulsbarn gitt! Ja.. jeg har tross alt termin i januar ja, så blir værende jeg :) Begynt å bli kjent med dere, så kanke dra fra dere nå :D Også er det jo gøy at det er flere med tvillinger i januargruppa! :D

Vet.. ;) Blir kanskje romjulsbarn gitt! Ja.. jeg har tross alt termin i januar ja, så blir værende jeg :) Begynt å bli kjent med dere, så kanke dra fra dere nå :D Også er det jo gøy at det er flere med tvillinger i januargruppa! :D
Ja, det var supert! :D

Velkommen hit :) :)

Back
Topp