Flytter inn her jeg :)

epla25

Forelsket i forumet
Termin 04.03.14 ifølge diverse kalkulatorer, og gleder meg veldig til å følge dere andre her inne også framover. :) er 3+1 i dag, så det er jo enda tidlig men vi gleder oss veldig over den lille spiren vår og håper den sitter godt fast nå :)))
 
Termin 04.03.14 ifølge diverse kalkulatorer, og gleder meg veldig til å følge dere andre her inne også framover. :) er 3+1 i dag, så det er jo enda tidlig men vi gleder oss veldig over den lille spiren vår og håper den sitter godt fast nå :)))
Samme som meg. 3+1 i dag og termin 4 mars :) :)
 
Okai NÅ må jeg bare teste i morgen tidlig dette må jo være meningen 2 stykker i dag men termin samme som meg om det har klaffet denne pp'en :) nå klarer jeg ikke holde meg lenger :p dette tar kaka:) jeg har en følelse på at den er negativ, men får se :)


Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Tilhører Før Svangerskapet <3
 
Samme som meg. 3+1 i dag og termin 4 mars :) :)

Så morro! :) nå har jeg gått 12 dager over termin med begge mine så tror jeg havner på 16. Mars egentlig :p
Håper jo jeg kanskje slipper overtid denne gangen da :)
Vi får holde godt på spirene våre <3
 
Okai NÅ må jeg bare teste i morgen tidlig dette må jo være meningen 2 stykker i dag men termin samme som meg om det har klaffet denne pp'en :) nå klarer jeg ikke holde meg lenger :p dette tar kaka:) jeg har en følelse på at den er negativ, men får se :)


Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Tilhører Før Svangerskapet <3


Jaaaa, ta en test! :) håper det har klaffet for dere denne pp :)
 
Jaaaa, ta en test! :) håper det har klaffet for dere denne pp :)
Ja håper det :D nytt symptom har meldt sin ankomst metall smak i munn :)


Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Tilhører Før Svangerskapet <3
 
Ja håper det :D nytt symptom har meldt sin ankomst metall smak i munn :)


Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Tilhører Før Svangerskapet <3

Godt tegn med flere symptomer da :) hvilke andre symptomer har du? :)
 
Godt tegn med flere symptomer da :) hvilke andre symptomer har du? :)
Stikninger i livmor og oppblåst uten utblåsning xD


Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Tilhører Før Svangerskapet <3
 
Stikninger i livmor og oppblåst uten utblåsning xD


Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Tilhører Før Svangerskapet <3

Ja den stikkinga har jeg også. Og trøtthet, samt hyppig tissing. Krysser fortsatt fingrene for deg :)
 
Fikk gravid på CB digital idag, nå er det virkelig!! Herregud, vi venter vårt tredje barn <3
 
Ja den stikkinga har jeg også. Og trøtthet, samt hyppig tissing. Krysser fortsatt fingrene for deg :)
Takk og gratulere med den endelige testen :D


Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Tilhører Før Svangerskapet <3
 
Gratulerer! Hvor tidlig fikk du testet? Kjenner jeg er så utrolig utålmodig med å teste!
 
Gratulerer! Hvor tidlig fikk du testet? Kjenner jeg er så utrolig utålmodig med å teste!

Takk takk, jeg testet når jeg var 12 dpo, fikk da svaaaaak strek på to strimmeltester.
Skjønner godt den utålmodigheten, men du kan jo kanskje starte å teste rundt 10-11 dpo? :)
 
Termin 04.03.14 ifølge diverse kalkulatorer, og gleder meg veldig til å følge dere andre her inne også framover. :) er 3+1 i dag, så det er jo enda tidlig men vi gleder oss veldig over den lille spiren vår og håper den sitter godt fast nå :)))

Å nå ser jeg at jeg har tulla med første dag i siste mens, jeg er faktisk 3+6 idag, termin 02.03.14. My gad, snakker om å ha hodet oppi skyene :p
Jaja, da var jeg plutselig noen dager lengre på veg enn først antatt, ikke så dumt det da :)
 
Takk takk, jeg testet når jeg var 12 dpo, fikk da svaaaaak strek på to strimmeltester.
Skjønner godt den utålmodigheten, men du kan jo kanskje starte å teste rundt 10-11 dpo? :)
Tror det blir bortkastet penger... Kroppen min er litt treig med å produserer hormoner ;)
 
Back
Topp