Flytter inn her jeg..

Punky84

Flørter med forumet
Trodde jeg hørte til i juni.. MEN.. har hatt en del blødninger i svangerskapet ( hadde det i 5 uker sist gang også) og ble jo like bekymret denne gangen selv om alt gikk bra sist... jeg fikk henvisning til tidlig UL og da viste det seg at jeg var 7 uker på vei og termin 20 mai :) så, hei på dere... Jeg lever litt med skrekkblandet fryd siden jeg har disse blødningene.. men trøster meg med at siden jeg ikke har noe vondt.. så får jeg håpe alt går bra!! :)

hei på deg, og velkommen
syns synd på deg som må gå gjennom flere uker med blødninger, er jo værste mareritt. MEN det viser jo at det går godt , så satser på det med deg!! lykke til

Takk for det! Jada, jeg har jo et levende friskt bevis på at 5 uker med blødninger fra uke 7-11 også kan gå veldig fint.. men likevel blir man bekymret.. :) krysse fingre!!!

Gratulerer og velkommen hit!

Gratulerer med spira og velkommen til mai-gjengen :-D

Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet. :-)

Gratulerer så mye :) Håper du får et fint svangerskap på tross av blødning nå i tidlig fase..

Og velkommen til mai-gjengen :)

Gratulerer så masse :) Jeg har også hatt en liten blødning for en uke siden. Skal på ul neste uke, og håper inderlig at det har gått fint. Har heller ikke hatt noen smerter så jeg krysser fingrene :D
Lykke til videre !

Back
Topp