Flytter inn her da..:)

mamma til snart 4

Flørter med forumet
Hei! Jeg har egentlig termin 05. Okt og hører til oktober, men har foranliggende morkake den her gangen og skal ha planlagt keisersnitt 3-4 uker før termin, så da sniker jeg meg inn til dere :)

Velkommen hit :)

Tusen takkxsmile9xsmile9xsmile9

Velkommen:)

Hei! Jeg har egentlig termin 05. Okt og hører til oktober, men har foranliggende morkake den her gangen og skal ha planlagt keisersnitt 3-4 uker før termin, så da sniker jeg meg inn til dere :)
Velkommen :)
Er det forliggende morkake du mener? Jeg har fått beskjed at morkaka dekker delvis over åpningen, men at det i fleste tilfeller flytter seg etterhvert. Så ikke tatt stilling til keisersnitt foreløpig..

Velkommen:)

Velkommen :)
Er det forliggende morkake du mener? Jeg har fått beskjed at morkaka dekker delvis over åpningen, men at det i fleste tilfeller flytter seg etterhvert. Så ikke tatt stilling til keisersnitt foreløpig..
Tusen takk ;)
Ja, da har du stor sjanse for at den flytter seg før fødsel, min er totalt foranliggende og vil ikke flytte seg dessverre. Derfor er keisersnitt allerede bestilt hos meg. krysser fingrene for at din kryper oppover :)

Back
Topp