Flytter inn her :D

wenki

Blir kjent med forumet
Da flytter jeg også inn her :) Tok en test nå og den lyser Gravid 2-3 uker mot meg :D Termin 18 sep ca :D
Har en sønn født 20 april fra før og vi ønsket oss to tette :D Flere med to tette her eller?

gratulerer og velkommen hit:-):-):-) så moro med 2 tette da! det var vår plan også men pga div så måtte vi utsette det. så nå blir det akkurat 3 år mellom de:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Gratulerer og velkommen hit :) Jeg har en datter på to år og skulle hatt en gutt på snart 16 uker og nå kommer det enda en (det var 21 mnd mellom første og andremann)

gratulerer med spira å velkommen inn hit:-) blir nesten 4 år mellom våre barn. hadde lyst på to tette, men samboern er ikke ferdig på skole før til våren:-)

gratulerer så masse ;) og velkommen inn her:) har en jente på tre og en gutt på 4 fra for jeg:) termin 20 september :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Gratulerer =) ikke fullt så tett, nei.... Blir nesten 2 år mellom mine...med en mnd fra :-)

Gratulerer så mye :) Her blir det 2 år og 10 mnd mellom mine :)

Gratulerer og velkommen:-)

Jeg har to gutter, 13 mnd mellom de. Nå venter vi vår tredje, og guttene rekker nesten å fylle 3 og 4 til h*n kommer:-)

Hei og velkommen hit. Har en gutt på 22 mder. Så lille spire og gutten vår skiller 2,5 år ca.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp