Flytter inn <3

LilleSjøstjerne

Forelsket i forumet
Nå flytter jeg inn her sammen med dere, nettopp fått positive tester og er da kun fire uker, men etter at babyen vår døde dagen etter fødsel etter å ha blirt født på termin så blir det KS uke 36, ergo rundt 20januar. Så selvom dere nå er en del uker lenger på vei enn meg så håper jeg at jeg får henge her med dere :) :)

Gratulerer med spiren! Utrolig trist å høre om babyen :'( <3 Godt du blir tatt vare på! Velkommen skal du være :)

Nå flytter jeg inn her sammen med dere, nettopp fått positive tester og er da kun fire uker, men etter at babyen vår døde dagen etter fødsel etter å ha blirt født på termin så blir det KS uke 36, ergo rundt 20januar. Så selvom dere nå er en del uker lenger på vei enn meg så håper jeg at jeg får henge her med dere :) :)

Klart det! Velkommen skal du være.
Hjertelig tillykke med graviditeten.

Kondolerer med din lille engel, det er hjerteskjærende grusomt :(.

Gratulerer så mye med baby i magen :)!

Helt forferdelig å lese at dere har mistet et barn, ufattelig trist :(

Velkommen hit og jeg ønsker dere alt godt videre :Heartred

Hipp hurra der kom du også!!!!:D Klart du skal henge her -du er jo januarmamma:) Gratulerer!!!:D

Gratulerer så mye med spiren! :)
Så utolig trist at dere miste babyen deres! :Heartred

For en fantastisk gjeng jeg fikk komme inn i da, gleder meg til å skravle med dere fremover. Planlegger å holde det helt hemmelig i min tre mnd, så veldig hyggelig å ha noen å skravle med :D <3

Gratulerer så masse med positiv test. Veldig trist å høre om engelen din [emoji173]️

Gratulerer så masse med et lite gull i magen [emoji2] Ufattelig trist å lese at dere har mistet et barn [emoji22][emoji174]

Jeg har faktisk ikke sagt noe til mannen enda engang :O Har sagt at jeg skal teste i morgen, og at han kan bli med og lese av på morningen :P Vil at han skal føle på det mens testen jobber :)

Å miste ett barn kan ikke beskrives, smerten vil alltid være der og sorgen er bunnløs, har henne med meg hele tiden :)

Jeg har faktisk ikke sagt noe til mannen enda engang :O Har sagt at jeg skal teste i morgen, og at han kan bli med og lese av på morningen :p Vil at han skal føle på det mens testen jobber :)

Å miste ett barn kan ikke beskrives, smerten vil alltid være der og sorgen er bunnløs, har henne med meg hele tiden :)
Så gøy da. Så får han også mye spenning.

Så uendelig trist å høre om jenta di:(:Heartred
Ønsker deg bare det beste i dette svangerskapet og hjertelig velkommen hit!:Heartred

Back
Topp