Men sniker litt her inne. Er i pp10. Er 8dpo idag og tok ett par tester i morgest (tidlig ja, men er man testegal så er man testegal).
Vil jo ikke si at jeg har testa positivt, men det er jo absolutt noe der
Har mista 3 ganger siden juli (9 ganger totalt), så prøver ikke få for mye forventninger, men det er jammen vanskelig.
Hat en skuffe full av tester av forskjellige merker så blir fortsette teste hver morgen de kommende dager, så da håper jeg så inderlig at de blir sterkere og sterkere og at en spire klarer klore seg fast.
Jeg føler hverfall jeg gjør det jeg kan for å hjelpe til. Slutta å røyke for 5 dager siden (plutselig fant jeg ut at NÅ var det tid for det. Kanskje kroppen min prøvde si meg noe ) og jeg har røkt i 18år!
Og jeg har tatt babyklister hver dag x3 siden 5dpo.
Om dette går bra vil både mens-og eltermin bli 10 desember.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Vil jo ikke si at jeg har testa positivt, men det er jo absolutt noe der
Har mista 3 ganger siden juli (9 ganger totalt), så prøver ikke få for mye forventninger, men det er jammen vanskelig.
Hat en skuffe full av tester av forskjellige merker så blir fortsette teste hver morgen de kommende dager, så da håper jeg så inderlig at de blir sterkere og sterkere og at en spire klarer klore seg fast.
Jeg føler hverfall jeg gjør det jeg kan for å hjelpe til. Slutta å røyke for 5 dager siden (plutselig fant jeg ut at NÅ var det tid for det. Kanskje kroppen min prøvde si meg noe ) og jeg har røkt i 18år!
Og jeg har tatt babyklister hver dag x3 siden 5dpo.
Om dette går bra vil både mens-og eltermin bli 10 desember.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013