Flytter ikke inn

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Men sniker litt her inne. Er i pp10. Er 8dpo idag og tok ett par tester i morgest (tidlig ja, men er man testegal så er man testegal).

1395661074270.jpg
1395661100878.jpg

Vil jo ikke si at jeg har testa positivt, men det er jo absolutt noe der :)
Har mista 3 ganger siden juli (9 ganger totalt), så prøver ikke få for mye forventninger, men det er jammen vanskelig.
Hat en skuffe full av tester av forskjellige merker så blir fortsette teste hver morgen de kommende dager, så da håper jeg så inderlig at de blir sterkere og sterkere og at en spire klarer klore seg fast.
Jeg føler hverfall jeg gjør det jeg kan for å hjelpe til. Slutta å røyke for 5 dager siden (plutselig fant jeg ut at NÅ var det tid for det. Kanskje kroppen min prøvde si meg noe :) ) og jeg har røkt i 18år!
Og jeg har tatt babyklister hver dag x3 siden 5dpo.

Om dette går bra vil både mens-og eltermin bli 10 desember.


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Ser streken. Håper den klorer seg fast.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser også streken!!! Håper virkelig det er din tur nå :) :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Jeg ser streken godt:). Håper spiren vil sitte nå, og at du kommer inn hit:).
 
Tørr ikke flytte inn offisielt ennå eller sette meg på termin lista før jeg har en positiv CB digital som jeg slipper å tyde :) orker ikke en skuffelse til har vært nok av de ang svangerskap:(

Men jeg sniker de neste dagene :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Tørr ikke flytte inn offisielt ennå eller sette meg på termin lista før jeg har en positiv CB digital som jeg slipper å tyde :) orker ikke en skuffelse til har vært nok av de ang svangerskap:(

Men jeg sniker de neste dagene :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Jeg fikk positiv digital idag, og et ganske tydelig kryss på cb+, så nå har jeg flytta inn. Går det galt så går det galt, men akkurat nå er jeg gravid. Og kjenner det godt på kroppen og :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Gratulerer så mye :) Håper spiren holder seg godt fast:)


Lar skjebnen bestemme fremtiden vår <3
 
Jeg fikk positiv digital idag, og et ganske tydelig kryss på cb+, så nå har jeg flytta inn. Går det galt så går det galt, men akkurat nå er jeg gravid. Og kjenner det godt på kroppen og :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Så enig :D er man gravid er man gravid og da skal man glede seg over det :) jeg skal ta en CB digital også så når den lyser gravid noe jeg er sikker på den vil pga alle syntomer så flytter jeg også inn:D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Back
Topp