Flytter hit fra BIM !!

• Trådstarter Trådstarter EFM
  • Opprettet Opprettet
E

EFM

Guest
Da har jeg sletta min bruker på Barn i magen og flytta hit. 
Orka ikke være på den nettsiden lenger. Makan til kranglefanter og bedrevitere skal man lete lenge etter! Uansett hva man skrev ble man hakka på osv.

Fordi jeg drakk energidrikk skada jeg barnet mitt og bla bla bla selvom føden har sagt at det er helt trygt. Er heller ikke første gang de er sure der inne. Still et spørsmål du lurer på og du får bare tilbake hvor jævlig dum du er som ikke kan svaret på det.

Takk for meg på BIM og fra nå av er jeg her og håper det er litt mer normale folk her!

Husker jeg emmigrerte fra DiB og inn hit, og kan forsikre deg om at gribbene biter enda hardere her inne. ;) Velkommen skal du være!

Ang. energidrikk så følg rådene gitt av matportalen. Litt er greit (var iallefall sist jeg sjekka) og det er desverre sånn at mange jordmødre ikke er særlig oppdatert.

Lykke til..

tro meg det kryr av kranglefanter her også, men velkommen skal du være :)

Ja, velkommen skal du være!
Men husk at et forum alltid vil være et forum, og trollene kan luske på babyverden også...

Regner med at det er noen troll her og, men tror ikke det er i nærheten så mange som på BIM ...
Virker som det er mye bedre her!

Har vært ganske fredlig her siden forumet ble nytt! Men tar seg vel opp igjen på kranglefant-fronten og etterhvert! Velkommen!

Jeg gir hvertfall forumet her en sjangse. Heller her enn BIM. Alle kranglefantene og bedreviterne der gjør jo så jeg sitter å griner når de slenger i trynet mitt at jeg kommer til å drepe ungen min, at ungen min kommer til å havne i rullestol og at ho får hjerteflimmer osv. bare fordi ho sparker en del etter jeg drakk energidrikk.
Hva faen med de som røyker og drikker under svangerskapet da? De får ikke noe dritt fra de på BIM. Er vel mest sannsynlig fordi de fleste der inne røyker i svangerskapet sitt så de sier ikke noe på det ...

EFM skrev:
Jeg gir hvertfall forumet her en sjangse. Heller her enn BIM. Alle kranglefantene og bedreviterne der gjør jo så jeg sitter å griner når de slenger i trynet mitt at jeg kommer til å drepe ungen min, at ungen min kommer til å havne i rullestol og at ho får hjerteflimmer osv. bare fordi ho sparker en del etter jeg drakk energidrikk.
Hva faen med de som røyker og drikker under svangerskapet da? De får ikke noe dritt fra de på BIM. Er vel mest sannsynlig fordi de fleste der inne røyker i svangerskapet sitt så de sier ikke noe på det ...

Ikke glem at svært mange fra BiM også er her da. Hehe

Back
Topp