Flytter foster på seg i livmoren? Uke 7/8

Ariell98

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Nå er jeg redd for at jeg spør tidenes dummeste spørsmål... :hilarious:

Så jeg har vært på ultralyd 7+1 og i dag 8+4. Begge innvendig. Alt ser fint ut. Når jeg kom hjem så la jeg merke til at det ser ut som fosteret ligger på høyre side, mens forrige uke viste fosteret til venstre.

Jeg trodde jo at fosteret liksom var festet til ene siden jeg, i hvertfall tidlig i svangerskapet. Men slik er det kanskje ikke? Noen som vet om det er vanlig at det kan flyte rundt som det vil der inne?:hilarious: Google skjønner ikke en dritt når jeg prøver mitt beste på å søke meg frem til svar...

Kan det ha med vinkelen bildet er tatt?

16881585507074245376027698014856.jpg

Tror ul bilder kan tas med og uten speilvendt funksjon. Kan det være tilfelle her?

Tror ul bilder kan tas med og uten speilvendt funksjon. Kan det være tilfelle her?
Det kan hende! Ser at det er en liten tekst over bildet som sier volusun 8, den er på motsatt side på det nye. Ikke sikkert det har med det å gjøre da, men kanskje :)

Noen gynekologer speilvender det (fordi ting blir motsatt vei fra utsiden vs innsiden, så da speilvender de muligens den ene for å få det likt?)
Noen snur bildet oppned (det foretrakk ene min gynekolog), også kan vinkelen også gjøre noe da.

Jeg vil tro det har noe med bildet å gjøre i alle fall :)

Noen gynekologer speilvender det (fordi ting blir motsatt vei fra utsiden vs innsiden, så da speilvender de muligens den ene for å få det likt?)
Noen snur bildet oppned (det foretrakk ene min gynekolog), også kan vinkelen også gjøre noe da.

Jeg vil tro det har noe med bildet å gjøre i alle fall :)
Jeg tror dere har rett :) det var samme lege og maskin da. Men ser jo ut som noen instillinger er gjort, for kvaliteten på bildet og vinkelen på bildet ser jo ikke likt ut. Så han har vel gjort noen innstillinger

Back
Topp