Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer og velkommen som førstemann inn.
Tusen takk Ja det hadde vært koseligHurra! Gratulerer
Her er også menstermin 31/8, men vil tro jeg også blir flyttet hit etterhvert
Takk! Krysser fingraGratulerer! Håper på å få flytte inn hit om ei ukes tid
Hurra! Gratulerer håper jeg følger etter til helgaEtter disse testene idag tørr jeg å begynne å glede meg
Menstermin egentlig 31.08, men rimelig sikker på at jeg blir flyttet til september
Tusen takk Håper jeg og!! Krysser fingra for degHurra! Gratulerer håper jeg følger etter til helga
Wiii! GratulererFlytter forsiktig inn lamme deg
Wiii! Gratulerer
Så bra! Fikk endelig digital i posten idag, så tenker å vente ei lita uke og håpe på 2-3Trur det er fare for stigning
Så gøy Ikke sagt noe til han enda?Ja her blir det digital på lillejulaften etter jobb å gi i mannen en førjulsgave vest alt går bra da
Nei men kjenner jeg sliter med å holde meg men skal klare 1 uke, det må jeg, men også for han ble utrolig lei seg pga kjemisk forie uke, dette er evt hans første og min nr 5Så gøy Ikke sagt noe til han enda?
Okei skjønner Kjipt med kjemisk daNei men kjenner jeg sliter med å holde meg men skal klare 1 uke, det må jeg, men også for han ble utrolig lei seg pga kjemisk forie uke, dette er evt hans første og min nr 5