Flyttekaos.!!

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Guud, blir helt stresset av å bo i flyttekaos altså.. Esker og sekker overalt.. Vi skal flytte til helgen, så er mye som skal gjøres..

Sniker fra mai/juni .. jeg flytter til helgen selv, men jeg har en 11dg baby på armen:) ... sånn hvis det er noe trøst. Vi klarer det, da klarer du det og:)

-=[herq]=-

uff, stakkars.. er det ikke noen som kan komme å hjelpe da? :/ Blir deilig når dere er ferdig da :)
Vi får mye hjelp i helgen når vi skal bære og flytte tunge ting.. Jeg skal bare koke kaffe og bære puter :D Men blir bare stresset av alt rotet hjemme her.. Gleder meg sånn til å komme i ny leilighet.. Da kan vi begynne å gjøre klart til minien....

Sniker fra mai/juni .. jeg flytter til helgen selv, men jeg har en 11dg baby på armen:) ... sånn hvis det er noe trøst. Vi klarer det, da klarer du det og:)

-=[herq]=-
Uffda, det høres slitsomt ut.. jeg har hvertfall babyen på innsiden av magen.. Lykke til til dere også..

Kjenner til det ja!! Flyttet selv i slutten av april og jeg bor fortsatt i flyttekaos!!
Vi pusser opp kjøkkenet nå og det er SÅ slitsomt å ikke kunne gjøre noen verdens ting... i tillegg må jeg sitte og se på alt rotet hele dagen mens mannen kan reise på jobb og føle seg litt "fri".. håper bare han får ut finger`n og gjør noe her på kveldene i steden for å sovne med ungene :angry5 slik som i går og i kveld f.eks..

Back
Topp