flyttedilemma.

2008/2013/2014

Glad i forumet
Vi ser etter hus. I første omgang for å leie, så vi får spart opp litt egenkapital. Vi skal å se på et hus, men det er samme pris som vi leier for nå. Så sparer ikke noe på det. Men da får vi stor hage, stor terrasse mye mer plass. Her vi bor nå har vi kun en lite terrasse.

Er ikke sikker vi får huset, men tenker på det. Hadde dere flyttet for å få mer plass, få hage til ungene, garasje...

Det er ikke snakk om å flytte langt. Det er i samme kommune.

Hvis vi ikke hadde spart noe på det, tror jeg ikke at jeg hadde flyttet. Da hadde vi spart like mye på og bli boende der vi var. Og større hus gir ofte høyere strøm utgifter ol.

Men det er jo hva dere selv ønsker og ser behovet for, som er det viktige:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er mest uteplassen som lokker. Her vi bor nå er det ikke noen plass for ungene å leke. Er ikke mye større hus, men flere rom.

Er så i tvil hva vi skal gjøre.

Hadde leiligheten vi bor i vært liten, så hadde vi nok flyttet til noe større.. Men jeg mener at 113kvm burde holde ;)

Hadde valgt det med uteplass.. Vi har enebolig med stor hage og det er så deilig å ha!

• Liker
Reactions: ed
Jeg ville nok vurdert det når det er uteplass, for det er jo kjekt for ungene :)

❤ Venter ei lita jente 16 september ❤

Hadde valgt det med uteplass.. Vi har enebolig med stor hage og det er så deilig å ha!

Enig!

Meeen det er litt styr å flytte også da.. :/ for ca hvor langt fram i tid? Hadde ikke flytta for et år ... Tror jg.. :/

Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013

Enig!

Meeen det er litt styr å flytte også da.. :/ for ca hvor langt fram i tid? Hadde ikke flytta for et år ... Tror jg.. :/

Det blir å flytte for iallfall 5 år. Så ikke noe midlertidig. Bare ca 10 minutters kjøring herfra. Så det er ikke milevis med hvert flyttelass.

Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013

Back
Topp