flytte

x1x*Baby*doll*

Gift med forumet
vil ordne resten i leiligheten min. men jeg får ikke lov pga at jeg har så hevelse i bena mine..får ikke lov av mamma og pappa. kjedelig egentlig..for jeg har mye jeg skal gjøre der ute før den lille kommer... blæ!! trur dere det er noe farlig at jeg ordner i leiligheten??

ja,pappa skulle jo selvfølgelig være med meg ut å ordne med komfyren,vaskemaskinen,kjøleskapet,senga,bordene og stolene. jeg skulle bare kaste alle papp eskene jeg,henge opp gardiner. skjønner ikke at det gjør noe!!

ja,er jo en fordel å ha det i orden til den lille kommer da.. i og med at det bare er 17 dager igjen.. kan jo komme når som helst..

kanskje all jobbinga setter igang fødselen???[:D]

Jeg har gått med skikkelige hevelser i føttene de siste to månedene, noen ganger er det så ille at jeg nesten ikke klarer å bøye tærne og anklene... da legger jeg meg ned på sofaen med bena høyt, og lar ting være... men de dagene det bare er litt, så kan jeg gjøre ting hjemme... Lar selvsagt de tunge løftene være, men jeg har vasket ned badet, vasker klær (selv når føttene er store... det går jo av seg selv), skrubbet kjøleskap og skap på kjøkkenet, etc. Som Jippi sier - du merker selv hva du er i stand til. Resten kan vel foreldrene dine hjelpe deg med?

ja,selvfølgelig hjelper de meg.. jeg bor jo hjemme ennå.. men det er kjekt å få opp gardiner og ting og tang i leiligheten slik at ikke så mange ser inn og ting er klart til nurket kommer

Back
Topp