Flytte til Hvitsten?

sofia

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Julikulene 2020
Er det noen fra Hvitsten eller Vestby her som kan si litt om hvordan det er å bo der?

Vi vurderer å kjøpe tomt på Hvitsten, vet det sikkert er litt øde, men bor mer øde nå for å si det sånn:)

Vil gjerne ha erfaringer med det å ha barn i Vestby osv:)

Det er jo et av stedene i Follo hvor det fremdeles er ok priser;)

Bor ikke der, men prisene kommer til å øke der i takt med utbyggingen av Vestby som handelssentrum. Tror ikke d er en dum plass å investere i nå altså. Toget fra Vestby til Oslo går også fort :)

Dytter for deg :)

Er det noen fra Hvitsten eller Vestby her som kan si litt om hvordan det er å bo der?

Vi vurderer å kjøpe tomt på Hvitsten, vet det sikkert er litt øde, men bor mer øde nå for å si det sånn:)

Vil gjerne ha erfaringer med det å ha barn i Vestby osv:)

Det er jo et av stedene i Follo hvor det fremdeles er ok priser;)
Jeg bodde i Vestby til jeg var 19 år. Familien min bor der ennå.
Hvitsten er skikkelig idyllisk. Eneste minuset er at det går sjeldent buss til Vestby/Stasjonen. Gjorde i alle fall det før.

Kan fint anbefale Vestby :-) Nå kommer IKEA snart og :-)

Vestby kommune er en veldig god kommune å bo i. Kommunen har mye penger og det er mer enn god nok barnehagedekning. Du får plass utenom hovedopptaket. Har bodd i Vestby i to år, men nettopp flyttet over grensa nå og det eneste jeg var lei meg for er at jeg ikke lenger tilhører Vestby.
Hvitsten er nydelig, men er usentralt iforhold til andre steder i Vestby.

Er ikke serien "neste sommer" spilt inn på Hvidsten? Nydelig sted. Minner meg om Son.

Vestby kommune er en veldig god kommune å bo i. Kommunen har mye penger og det er mer enn god nok barnehagedekning. Du får plass utenom hovedopptaket. Har bodd i Vestby i to år, men nettopp flyttet over grensa nå og det eneste jeg var lei meg for er at jeg ikke lenger tilhører Vestby.
Hvitsten er nydelig, men er usentralt iforhold til andre steder i Vestby.
Høres bra ut, barnehagedekning er viktig for oss for regner med at vi ikke får flytta sånn at det passer med bhg opptaket.:)

Det er nok litt usentralt ja, men det er veldig sentralt i forhold til der vi bor nå, hehe;) vil kanskje tro det har endra seg litt om f.eks 10 år og, hvis vestby vokser videre.

Tusen takk for mange svar:) en fordel er jo og at man kan få seg et hus i grei størrelse uten å gå helt til smertegrensen av hva økonomien tåler:)

Back
Topp