Flytte til der jobben er

konemor3

Andre møte med forumet
Hei,

Vi er en familie på 3. Datteren vår er 7 mnd. Jeg er ferdig utdannet og ser nå etter jobb. Mannen har fast jobb men kunne tenke seg en annen utdanning. Vi har kjøpt hus og bodd her ca 1 år. Her i området er det ikke lett for meg og få jobb på sykehuset. Jeg ser det er ledig stillinger innover mot Oslo, å det frister veldig. Da kunne mannen tatt mer utdannelse i Oslo hvis vi flyttet dit og jeg jobbet.

Dette virker som en stor omveltning i livet fordi jeg følte først vi hadde slått oss til ro her, men fortsatt, vi er så unge at det er ikke noe problem å oppleve å bo andre steder og å fortsette med studier. Men likevel, dette ville vært en stor forandring, men en god forandring i livet vårt tror jeg. Jeg trenger egentlig å bare høre om andre som har gjort noe av det samme? Anyone :D?

Flytter denne ut på generelt, kanskje du får svar der! :)

Vi gjør dette nå, flytter bare en halvtime, men er til nabokommunen og nærmere begges jobber :) Tror det blir bra, men er samtidig litt trist siden vi trives godt her vi bor og, både vi og 3-åringen har venner her og han stortrives i barnehagen. Men vi flytter også fordi vi trenger større hus da. Er både fint og trist samtidig :)

Før vi fikk barn flyttet vi til der vi fikk jobb, jeg syns du burde få jobben først, men tror flyttingen vil gå helt fint etterpå :)

Back
Topp