Flytte termin

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Jeg har ikke stabil syklus, men kjenner veldig godt når jeg har EL, så jeg vet jo når jeg ble befruktet. Kan legen endre terminen min da? I verste/beste fall kan jeg være 4 uker lengre, for den forrige menstruasjonen min var så snål. Men da skulle jeg vel ikke kjent EL i desember?!?

Jeg lurer rett og slett på om de kan endre den når jeg ikke har stabil syklus.

Ai, ble tungvint dette, hehe ;)

Så lenge du kjenner el så tror jeg det er den dem går utifra. men man vet jo aldri helt 100% sikkert om det er el kroppen signaliserer om selv om det kjennes likt ut...
Alt er mulig, så du må nok bare vente på en ul.
Jeg håper jeg får terminen min flyttet noen dager nærmere August, slik at sjansene er at jeg blir satt igang i august (selv om legen min sa at det skulle de nok få til uansett, siden Aron døde i september...) Men jeg vil ikke bli flyttet lengre ut i september enn jeg er for jeg vil jo ikke det skal være farlig for babyen å komme ut tidlig. (jeg skal bli satt igang i uke 38.... og han menstermin 13 September)

Selv om jeg var 100 % sikker på når jeg hadde siste mens og hadde pos el tester med Emilie, ble terminen flyttet hele 10 dager! Pga str til Emilie... Men i etter tid fikk vi jo vite at min termin stemte bedre enn ul termin... Pga morkaka svikta alt i uke 14-15... :( Så i uke 29 kom hun og veide 889 g og var bare 34 cm.... Hun burde vært 40 cm + og minimum 1500g!

Selv om jeg var 100 % sikker på når jeg hadde siste mens og hadde pos el tester med Emilie, ble terminen flyttet hele 10 dager! Pga str til Emilie... Men i etter tid fikk vi jo vite at min termin stemte bedre enn ul termin... Pga morkaka svikta alt i uke 14-15... :( Så i uke 29 kom hun og veide 889 g og var bare 34 cm.... Hun burde vært 40 cm + og minimum 1500g!
Ja det er det jeg tenker også? At så lenge jeg er sikker på EL, så er vel termin ganske sikker?!? :)

Håper alle går tiden ut, men ikke lenger, denne gang :)

Ja det er det jeg tenker også? At så lenge jeg er sikker på EL, så er vel termin ganske sikker?!? :)

Håper alle går tiden ut, men ikke lenger, denne gang :)

Jeg kommer til å klage vis de endrer termin denne dangen... Her får den bli den 10-11 september... Pga får jeg morkake svikt igjen og liten baby, vil jeg ikke at den lille skal gå ned i vekt i magen... Emilie gikk ned 200g på 1 uke i magen!!!!

Back
Topp