Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ikke akkurat svar på hvordan vi gjør det.Du er forpliktet til å oppdatere NAV![]()
Sorry, jeg leste ikke teksten godt nok, trudde du spurte om du måtte gjøre det eller om det holdt å melde flytting! Det går litt for fort noen gangerDet var ikke akkurat svar på hvordan vi gjør det.

Det går bra. Fort gjort. Finner ikke noe skjema jeg kan bruke eller noen steder hvor jeg melder i fra. Sendte de melding, så svarer de vel etter hvert.Sorry, jeg leste ikke teksten godt nok, trudde du spurte om du måtte gjøre det eller om det holdt å melde flytting! Det går litt for fort noen ganger![]()

Tusen takkVil bare si gratulerer med den bestemmelsen og lykke til videre i kjærligheten![]()

Jeg har sendt melding til nav og vi har trekt tilbake separasjonenDu må vel gi beskjed til nav, men usikker om de har noe skjema e.l for det. Ta kontakt med chatten til de så får du nok svar, og evt link til hvor du melder fra. Lykke til i kjærligheten, så bra dere finner ut av ting
.
Bare husk å sjekke ut hva som skjer med separasjonen om dere kun tenker å være samboere;-). Bor dere sammen kan det være statsforvalteren trekker tilbake separasjonen;-)