Flytte sammen igjen

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Jeg og eksen skal flytte sammen igjen og jeg lurer på hvordan vi gir beskjed til Nav i forhold til utvidet barnetrygd? Endrer jeg bare adresse i Folkeregisteret, så går det automatisk? Vi er separert. Må vi endre på det, eller kan vi bare være samboere?

• Omsorg
Reactions: HCS
Sorry, jeg leste ikke teksten godt nok, trudde du spurte om du måtte gjøre det eller om det holdt å melde flytting! Det går litt for fort noen ganger :facepalm:
Det går bra. Fort gjort. Finner ikke noe skjema jeg kan bruke eller noen steder hvor jeg melder i fra. Sendte de melding, så svarer de vel etter hvert.

Du må vel gi beskjed til nav, men usikker om de har noe skjema e.l for det. Ta kontakt med chatten til de så får du nok svar, og evt link til hvor du melder fra:-). Lykke til i kjærligheten, så bra dere finner ut av ting:-).

Bare husk å sjekke ut hva som skjer med separasjonen om dere kun tenker å være samboere;-). Bor dere sammen kan det være statsforvalteren trekker tilbake separasjonen;-)

Du må vel gi beskjed til nav, men usikker om de har noe skjema e.l for det. Ta kontakt med chatten til de så får du nok svar, og evt link til hvor du melder fra:). Lykke til i kjærligheten, så bra dere finner ut av ting:).

Bare husk å sjekke ut hva som skjer med separasjonen om dere kun tenker å være samboere;-). Bor dere sammen kan det være statsforvalteren trekker tilbake separasjonen;-)
Jeg har sendt melding til nav og vi har trekt tilbake separasjonen:)

Back
Topp