Flytte, pakke, kaste, selge?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Vi holder på å flytte, og jeg tenkte det var en fin mulighet til å bli kvitt litt rot. Så er det noen ting jeg lurer på:

Gamle klær gir jeg til Fretex, men er det noe sted jeg kan bli kvitt gamle gardiner og duker? Og var det ikke her inne en gang at noen hadde en adresse til en kennel som drev med omplassering av hunder, og som ville ha gamle håndkler og tepper?

Jeg har tenkt å lære meg med finn.no, og selge noe gammelt barneutstyr og to bilseter. Hvordan vet jeg hvor mye jeg skal ta for det? Halv pris? Og er det ikke vanskelig å pakke og sende bilseter i posten? Tenker på at de ikke tåler så mye, og at pakker ikke blir behandlet så forsiktig? Kan jeg prøve å selge dem bare til noen som kan hente dem, eller er det helt bortkastet å prøve på?

Tror fretex tar imot gardiner og duker også.

Om priser på utstyr på finn er det jo bare å gå inn å se på de som allerede ligger der, så finner du hvor markedet ligger . Og det pleier ikke være problem å få folk til å hente da. Jeg søker iallefall bare på ting som jeg kan kjøre å se på/hente selv. Kan selvfølgelig bli vrient dersom du bor en plass der ingen skulle tru at nokon kunne bu, men det er jo bare å prøve.

Ah, tusen takk! Da bare tar jeg sjansen og pakker duker og gardiner med klærne til fretex. :)

Det ser ut som om det er masse like barneseter på finn, så da fant jeg riktige priser også, at jeg ikke tenkte på det. Vi bor midt i bittelille, tettbefolkede vestfold, så det kan hende det er nok potensielle kjøpere rundt her da. :)

Back
Topp