flytte på eget rom

cathkal

Gift med forumet
nå i de siste har min gutt på snart 5 mnd gått fra å våkne 1 gang om natten til å våkne mangen ganger.når vi legger oss,går på do å når sambo står opp kl 06.han er egentli flink såve om mårgenen å jeg vet at han trenger noen timer til.i dag flyttet jeg han på eget rom.noen som har erfaring med at barna har såvet bedre når de har flyttet på rom for seg selv?håper sånn at det kan bli bedre.er lei av å springa t av senga hver time[:@]

*dytt* Vi lurer på å flytte Lukas, for han har begynt å våkne hele tia etter at vi kommer å legger oss. selskapssyk tror vi.. Han er 6 mnd'er..

hadde det som dere...så jeg flytta henne over på eget rom når hun var 5 mnd...etter det har hun sovet fra 19-08 nesten hver natt........

Vi la sønnen vår på eget rom når han var 7 mnd, det gikk over all forventning [:D] Han sover mye bedre og lengre! Våkner ikke når jeg legger meg, hoster eller må på toalettet.. Det gikk kjempe bra til oss [:)] Og alle sover mye bedre.. Men, det er veldig forskjellig da, ingen kan si hvordan det går hos dere..

Åh, da skal vi prøve det når sambo kommer hjem neste uke!
(Sorry at jeg tjuvlånte tråden din cathkal!)

sååå deili..håpe håpe at han såver godt i natt..eneste så er dmt er at rommet han såver på ligger rett fra kjøkkene å inn og vegg i vegg med stua..kanskje vi skal bytte rom med han

det gjør ingenting najila..bare gøy når andre lurer på de samme..[:D]

Hørres ut som en god ide å flytte nurket til eget rom.

Vi flyta Håkon på eget rom da han var 3 mnd og det var et skikkelig sjakktrekk her i huset! [:)]
Vi sover mye bedre alle tre, pluss at lillegull begynte å sove hele natta gjennom, veldig deilig!

ORIGINAL: Ellen.

Vi flyta Håkon på eget rom da han var 3 mnd og det var et skikkelig sjakktrekk her i huset! [:)]
Vi sover mye bedre alle tre, pluss at lillegull begynte å sove hele natta gjennom, veldig deilig!

hvordan gjorde dere det med matinga? bare nysgjerrig[;)]

ORIGINAL: _Milla_

På den tida la han seg såpass seint som 22, på med pysj, vask og så fikk han ei flaske kl 21.30,
la han, og da sov han etter noen minutter. Så våknet han i 2-3-tida og fikk ny flaske.
Hadde det ikke vært for at rommet hans er så nær stua hadde han fått maten på rommet sitt.

Men du ammer kanskje? Evnt kan du ha en god stol inne på barnerommet, så kan du amme der,
så legger du barnet når han er ferdig å spise [:)]

ORIGINAL: _Milla_

er gravid:)

så like greit å få litt tips og triks nå[;)] hehe

vil prøve å amme.. men går det ikke.. så går det ikke[:D]

På den tida la han seg såpass seint som 22, på med pysj, vask og så fikk han ei flaske kl 21.30,
la han, og da sov han etter noen minutter. Så våknet han i 2-3-tida og fikk ny flaske.
Hadde det ikke vært for at rommet hans er så nær stua hadde han fått maten på rommet sitt.

Men du ammer kanskje? Evnt kan du ha en god stol inne på barnerommet, så kan du amme der,
så legger du barnet når han er ferdig å spise [:)]

Vi flytta Sander når han var 4 mnd gammel, da gikk han fra å våkne 3-4 ganger hver natt, til å kun våkne en. Vi sov bedre alle mann, jeg og sambo slapp å hviske når vi gikk og la oss og vi kunne begynne å ha på lys igjen[8D] For oss fungerte det veldig greit! Når jeg ammer om natta nå så sitter jeg på stua i godstolen der[:)]

Back
Topp