Flytte på eget rom

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Dere som har babyer som sover hele natta...har dere ha flyttet de på eget rom?
Han her lager så mye lyder så jeg gleder meg så til å få han på eget rom. Men når han må ammes i søvn og ammes 2-3 ganger på natta virker det langt unna:(
 
Dere som har babyer som sover hele natta...har dere ha flyttet de på eget rom?
Han her lager så mye lyder så jeg gleder meg så til å få han på eget rom. Men når han må ammes i søvn og ammes 2-3 ganger på natta virker det langt unna:(
Kan jo hende det hadde forandret seg om du flytter han først. Kanskje han våkner og lukter mor og vil ha mat... Hva kom først, høna eller egget!? You see?
 
Hun sover hele natta men hender hun våkner etter sutten, syns derfor det er greit å ligge i senga ved siden av og putte den inn med en gang før hun våkner ordentlig og rekker å gråte.

Du kunne jo prøvd? Kanskje han våkner av lydene deres :)
 
Har ikke flyttet han enda, nei. Syns det er så koselig å ha han ved siden av meg :p
 
Ammer 2-3 ganger enda per natt, så kommer nok til å bli på vårt rom en god stund enda. :) Lager litt lyder om morgenen, men veldig lite om natten. Men jeg synes det er så koselig å våkne opp til koselydene han lager. :D Eller en heftig samtale med uroen. :p
 
Han ligger hos oss i vugga si enda. Klarer virkelig ikke ta det steget! Haha.. Paranoid og sikker på det spøker i huset vårt! Så vil helst ha han hos meg en stund til :p går fint, greit å slippe å stå helt opp å inn på naborommet for å gi tutt el.
 
Han ligger hos oss i vugga si enda. Klarer virkelig ikke ta det steget! Haha.. Paranoid og sikker på det spøker i huset vårt! Så vil helst ha han hos meg en stund til :p går fint, greit å slippe å stå helt opp å inn på naborommet for å gi tutt el.
Snakk om å tørre og ta steget.... Jg har Babycallen på 4 åringen ennå. Den klarer ikke jeg slutte med:(
Og nå har han vent så til å prate så lavt så nå har jeg ikke sjans om å høre han...
 
Snakk om å tørre og ta steget.... Jg har Babycallen på 4 åringen ennå. Den klarer ikke jeg slutte med:(
Og nå har han vent så til å prate så lavt så nå har jeg ikke sjans om å høre han...

Hehe :p føler med deg! Jeg sliter med å la mini sove ute i vogna liksom! Selv om jeg har snille naboer, babycallen og kan ha døra åpen. Haha.. Er vanskelig det der! Jeg er helt sikker på at vi alle kan få en bedre søvn om han sover for seg selv. Men er så skummelt! Tenk vis huset brenner eller noen "besøker" han som vi ikke kan se?? Eller om han spyr i søvne osv osv.. Paranoid bare LITT!!
 
Min sover på eget rom. Vi har så lite plass på vårt soverom at vi aldri tenkt å ha babyen med oss. Var litt paranoid i starten, men ble vant med det. :)
Jeg har alltid ammet på sofa, og han sovner lett når jeg legger ham tilbake i senga.
 
Hehe :p føler med deg! Jeg sliter med å la mini sove ute i vogna liksom! Selv om jeg har snille naboer, babycallen og kan ha døra åpen. Haha.. Er vanskelig det der! Jeg er helt sikker på at vi alle kan få en bedre søvn om han sover for seg selv. Men er så skummelt! Tenk vis huset brenner eller noen "besøker" han som vi ikke kan se?? Eller om han spyr i søvne osv osv.. Paranoid bare LITT!!
Ha et kamera ut vinduet som du har på pcn/mobilen/tvn... da står vogna bra. Eller bare trille den inn på et kaldt rom
 
Ha et kamera ut vinduet som du har på pcn/mobilen/tvn... da står vogna bra. Eller bare trille den inn på et kaldt rom
Har to vogner, så har vurdert å trille den ene opp på verandaen. Der kan bare vi komme til innenfra. Er ikke noe trapp ute eller noe inn på den verandaen :)
 
Back
Topp