Jeg flyttet ganske så langt vekk. Ungene hadde rukket å begynne på skole og de hadde venner rundt der vi bodde. Men jeg trivdes ikke i det hele tatt. Jeg tok sjansen og flyttet. Har ikke angret en dag. Barna reiser med fly for å ha samvær med far. Det ble de raskt trygg på og godt vant med. Det har fungert veldig bra for oss. Ungene har funnet nye venner og har det bra på nye skolen. Får bare skryt fra lærerne når det er utviklingssamtaler.
Jeg er veldig glad for at jeg valgte som jeg gjorde. Jeg har fått det veldig bra på hjemstedet mitt og har gode venner og familie her. Det er så utrolig viktig å ha det nettverket rundt seg. Barn er flinke på å tilpasse seg og finner fort venner der de er. Verre med oss voksne. Det kan være utrolig vanskelig å finne venner som voksen.
Jeg er veldig glad for at jeg valgte som jeg gjorde. Jeg har fått det veldig bra på hjemstedet mitt og har gode venner og familie her. Det er så utrolig viktig å ha det nettverket rundt seg. Barn er flinke på å tilpasse seg og finner fort venner der de er. Verre med oss voksne. Det kan være utrolig vanskelig å finne venner som voksen.