Flytte inn her hos dere :)

HelloYou

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Hei jenter,
Etter å ha fulgt Novemberforumet i lang tid uten å skrive noe, håper jeg nå på å få lov å flytte inn her hos dere :) dere virker som en super gjeng med masse flotte damer!

Jeg er 27 år fra Oslo, gift, og dette er vårt første barn. Den 7. november venter vi en liten jente <3

Hei og velkommen til oss :)

Jeg er også gravid med første, en liten gutt<3 30 år og forlova, termin 28.11:)

Hei jenter,
Etter å ha fulgt Novemberforumet i lang tid uten å skrive noe, håper jeg nå på å få lov å flytte inn her hos dere :) dere virker som en super gjeng med masse flotte damer!

Jeg er 27 år fra Oslo, gift, og dette er vårt første barn. Den 7. november venter vi en liten jente <3

Velkommen hit og gratulerer med ei lita jente på vei:)

Vi venter vårt første og det er en liten gutt:) Jeg straks 29 og samboer 27:)

Hei hei og velkommen ☺️
Vi venter nr 2 med termin 28 november :) en liten lillebror

Hei og velkommen! :)
Er gravid med nr.2, 34 år og gift. Termin 29.november, vet ikke kjønn enda :)

Hei og velkommen til oss :D

Jeg blir 18år i september og har en samboer på 20 år. Vi venter en liten jente den 5. November <3

Velkommen hit og gratulerer med ei lita jente på vei:)

Vi venter vårt første og det er en liten gutt:) Jeg straks 29 og samboer 27:)

Tusen takk :) og gratulerer så mye til deg også! Spennende tider vi har i vente :)

Hei hei og velkommen ☺️
Vi venter nr 2 med termin 28 november :) en liten lillebror

Takk skal du ha! :)

Så koselig med en liten lillebror <3 Kan tenke meg at storesøster/storebror også er spent!

Hei og velkommen! :)
Er gravid med nr.2, 34 år og gift. Termin 29.november, vet ikke kjønn enda :)

Tusen takk!
Så spennende å ikke vite kjønn. Her klarte vi ikke å holde oss - vi er er alt for nyskjerrige ;)

Takk skal du ha! :)

Så koselig med en liten lillebror <3 Kan tenke meg at storesøster/storebror også er spent!
Ja her er det en veldig spent storebror som venter veldig på at lillebror skal komme :)

Velkommen til oss og gratulere med prinsessa! :-D

Jeg er 24 år, fra stavanger og venter unge nr2; enda en prinsesse <3

Velkommen og gratulerer :) Jeg venter også min første, en liten jente med termin 27 november :)

Gratulerer :) jeg er 26 og og sambo 30, vi venter vår fjerde gutt med termin 21 nov! Men messansynlig igangsatt en uke eller to før ☺

Back
Topp