flytte?? hvor??

ORIGINAL: smash

Er økonomien bra da? Vi ville egentlig flytte til Stavanger da vi kjøpte hus for et år siden, men fant ikke et hus med 3 soverom ++ til under 2 mill.. DET har ikke vi råd til, siden jeg jobber så lite.

Så da bor vi i Telemark istede. DET fine huset, stoooooor hage og tomt, +++ til 1,7!

Hehe.. DET var ekstremt amisiøst ja... Får ikke enebolig under 4 mill her i Stavanger nei, vi var kjeeeempeheldige og kjøpte under den verste finanskrisen og fikk da en enebolig til 3,7 mill som på 2 år har steget til 4,5 mill i verdi... 3 soverom, et godt stykke unna sentrum og 144 kvm..... Det er spinndyrt i Stavanger - vi ønsket egentlig større/nyere hus men da må man ut med 5,5 mill minimum!!!!!! Vi har bestemt oss for å ha grei økonomi istedet for å bo oss i hjel så skal gjøre mest mulig ut av det huset vi har..

Når det er sagt er Stavanger en kjempekoselig by med mange trivelige folk!!!! Jeg stortrives ihvertfall!!! (opprinnelig fra Nord Norge men har bodd en del år i utlandet, på Østlandet og i Bergen før jeg flyttet hit..)

Mo i Rana! [8D][:D]

ORIGINAL: Solstranda

kan jeg spørre hvor du bor?? jeg bor på sula. vi har sol nesten hele året her vi bor [:D] er vel borte litt rundt jule tider. kansje en mnd eller noe.

vi bor helt la med fjellet..så her er IKKE sol.

ORIGINAL: Lena Levegg

Men jobb og sånn da?? og hva har dere tenkt å bruke på hus? [8|]

Vi bor i Ytre Enebakk, 20 min fra Oslo, hus er mye billigere og det er superkoselig her [:D] Flytter aldri herfra!!

vil ikke bruke mer enn 3..helst under men det skal vell noe til. og det med å få nye jobber er ikke problem for noen av oss tror jeg[:)]

ORIGINAL: inLove

ORIGINAL: Solstranda

kan jeg spørre hvor du bor?? jeg bor på sula. vi har sol nesten hele året her vi bor [:D] er vel borte litt rundt jule tider. kansje en mnd eller noe.

vi bor helt la med fjellet..så her er IKKE sol.

glemte å si at vi bor i Langevågen da[;)]

tysvær utenfor haugesund. fin plass:) rik kommune[:D]

Dersom jeg hadde kunnet (og villet) reist fra alt her vi bor nå, hadde jeg flyttet til Sørlandet[:)] Lyngdal eller Mandal fks[:)]

Hamar :)
By, men verken for stor eller liten
Grei avstand til både Oslo og Sverige
Kort vei til andre byer, som Gjøvik og Lillehammer..
Velger man utkanten av Hamar, bor man ikke helt i sentrum, men heller ikke "øde"..

er oppvokst i Oslo, og flyttet hit da jeg var 15.. Stoorfornøyd!

Jeg flytta fra Stavanger i fjor, etter å ha bodd der i 4 år. ELSKER Stavanger, savner byen kjempemasse!!

Var ikke noe fan av dialekten da jeg flytta dit heller, men den venner man seg fort til. Og så er det såååååå utrolig mye søte og snille mennesker der, og da blir man nesten litt glad i dialekten også! [:)]

Og så er det jo gode jobbmuligheter der innen det meste, var iallefall det da jeg bodde der [:)]

Nydelig by med bra uteliv, gode restauranter, flott natur og nydelige mennesker!
Vil tilbake!! [:)][:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: *RegniEsil*

Hadde det vært opp til meg, så hadde eg budd i Sarpsborg. Eg budde der ein periode, men desverre så vart div så skjedde så vi måtte flytta på oss. [8|][:)]

Men når ungane er store igjen, kjem eg garantert til å flytta tilbake igjen! Stortreivst der. Kort veg til Sverige, og Oslo. Mykje utvalg av butikkar. [:D]

Jeg også[:)]

Rare mennesker... [8|]

Hvorfor syns du det?

Hva med skjønne lille Haugesund da?[:)]

Vi driver å skal bevege oss fra Fredrikstad,til Mo i rana,høhø.

Grunnen til at vi flytter,er at vi vil har mere muligheter til å komme oss i fjellene,rett og slett mere aktivitet,og en mere sosial hverdag,i forhold til hva vi har her nede på østlandet.

Det er det som har bestemt det for oss,pluss noen andre små ting da,hehe. [;)]

ORIGINAL: FancyPants

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Rare mennesker... [8|]

Hvorfor syns du det?

Ja, hvorfor?[:D]

Trivdes godt der.[:)]
Har enda huset vårt der, innimellom frister det å flytte tilbake.

ORIGINAL: chianti

ORIGINAL: Niceday

TRONDHEIM!!!

vi har jo alt, gjerne på en gang (hvertfall av vær - alle årstidene på under 1 døgn).....Men sånn seriøst - Trondheim er plassen, og bosett dere i en av nabo kommunene (Klæbu, malvik, melhus, skaun) så er d ikke dyrt å bo heller[:)] Kort vei til Sverige og vi har havet i nærheten[:D] Skianlegg, turterreng og badeplasser finnes i fleng!
Barnehageplasser har vi også[:)][:)][:)]

Signerer denne! Fantastisk by å bo i [:)]

Beste byen og jeg har bodd litt overalt!
Trenger ikke utenfor Trondheim kommune heller for å ha råd til å bo. Vi bor ei mil uttafor sentrum og fikk oss 4roms til under 1,4 mill ifjor[:)] 5-6 kommunale barnehager i gå-avstand og flere skoler. Her er det plass til alle[:)]

LILLEHAMMER

Om jeg ville flytte ifra der jeg bor nå, tror jeg at jeg ville prøvd Larvik [:)]

Back
Topp