flytte?? hvor??

inLove

Elsker forumet
har kjempe lyst å flytte på oss men vet ikke hvor. jeg er ikke så veldig bereist så vet ikke om noen fin plass jeg kunne tenke meg til. vi bor liksom ikke i verdens navle og her er nesten ALDRI sol!tror sola kommer igjen nå 27 februar..har vært vekke siden november. googla og fann ut at Ålesund lå på nr 1 på fineste plass men herregud da..bor jo rett over sjøen for ålesund.

HVIS DU FIKK VELGE HVOR VILLE DU BO??

Hva med d blide sørlandet?[:D]

Bærum

ORIGINAL: junigull*08

ja..men hvor da?[8D] jeg har vært i oslo..men da midt i sentrum og der vil jeg ikke bo.

ålesund er en fin by, men en skikkelig møkkaby å bo i[:'(].....mange er veldig sossete og ufordragelige[:'(]....har bodd der og hadde aldrig i livet flyttet tilbake ditt...[8D]

ORIGINAL: inLove

ja..men hvor da?[8D] jeg har vært i oslo..men da midt i sentrum og der vil jeg ikke bo.

Da er jo Bærum perfekt [:D]

Stavanger! [:D] stort, men ikke for stort! vi har sandstrender, fjell, skog og gode shoppingsentre [8D] Været er variert, men vi får iallefall alle årstidene til rett tid! [:)]

Drammen

ORIGINAL: **Lykke**

Stavanger! [:D] stort, men ikke for stort! vi har sandstrender, fjell, skog og gode shoppingsentre [8D] Været er variert, men vi får iallefall alle årstidene til rett tid! [:)]

men det hjelper jo ikke med fine sandstrender når man må høre på dialekta all day long[:o]

hihi

ORIGINAL: sjefsberta123456

ålesund er en fin by, men en skikkelig møkkaby å bo i[:'(].....mange er veldig sossete og ufordragelige[:'(]....har bodd der og hadde aldrig i livet flyttet tilbake ditt...[8D]

jeg har bodd i samme området hele livet (utenom Åndalsnes men det teller ikke[:'(]) så trodde kansje at det var det samme over alt jeg. like sossete og ufordragelige alle mann[;)]

oslo er ikke sørlandet[8D]

ORIGINAL: Shygirl

må inn på finn å se[:)]

ORIGINAL: Shygirl

må inn på finn å se[:)]

Hadde det vært opp til meg, så hadde eg budd i Sarpsborg. Eg budde der ein periode, men desverre så vart div så skjedde så vi måtte flytta på oss. [8|][:)]

Men når ungane er store igjen, kjem eg garantert til å flytta tilbake igjen! Stortreivst der. Kort veg til Sverige, og Oslo. Mykje utvalg av butikkar. [:D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

ORIGINAL: Tinajulekule

men det hjelper jo ikke med fine sandstrender når man må høre på dialekta all day long[:o]

hihi

Det er jo en fiiiiin dialekt!
Men er det ikke veldig dyrt å bo i Stavanger?

Joo.... [:'(] Forferdelig dyrt! finner ingen leiligheter med 3 soverom til under 3.000 000 [&:] eneste negative med plassen!

har faktisk aldri vært der men hører at flere sier at der er kjempe fint. men dyrt..men det ordner seg alltid[;)]

ORIGINAL: sjefsberta123456

jeg har bodd i samme området hele livet (utenom Åndalsnes men det teller ikke[:'(]) så trodde kansje at det var det samme over alt jeg. like sossete og ufordragelige alle mann[;)]

har bodd på vikebukt og tomrefjorden også og det er samme røpla.....[:'(]

Er økonomien bra da? Vi ville egentlig flytte til Stavanger da vi kjøpte hus for et år siden, men fant ikke et hus med 3 soverom ++ til under 2 mill.. DET har ikke vi råd til, siden jeg jobber så lite.

Så da bor vi i Telemark istede. DET fine huset, stoooooor hage og tomt, +++ til 1,7!

Back
Topp