mammamilla Forumet er livet Septemberlykke 2021 14 Mar 2009 #1 Går det an å flytte dagboken min fra ett forum til et annet? Sikkert teit spørsmål, men jeg driter i det og spør likevel [8D]
Går det an å flytte dagboken min fra ett forum til et annet? Sikkert teit spørsmål, men jeg driter i det og spør likevel [8D]
mammamilla Forumet er livet Septemberlykke 2021 14 Mar 2009 #3 ORIGINAL: Lone_mor kanskje moderatorene kan gjøre det?ellers vet jeg ikke.. Okei!! Skal sende en melding til en av dem og spørre [:D] Tusen takk for tips [:D]
ORIGINAL: Lone_mor kanskje moderatorene kan gjøre det?ellers vet jeg ikke.. Okei!! Skal sende en melding til en av dem og spørre [:D] Tusen takk for tips [:D]
mammamilla Forumet er livet Septemberlykke 2021 14 Mar 2009 #4 ORIGINAL: Ihne Jepp det går, ikke noe problem . Bare send PM til vakthavende moderator, se på forsiden så står det der.[;)] Har gjort det.. Men får aldri svar [&:] Sist gang jeg sendte melding til moderator tok det 1 dag før jeg fikk svar [&:]
ORIGINAL: Ihne Jepp det går, ikke noe problem . Bare send PM til vakthavende moderator, se på forsiden så står det der.[;)] Har gjort det.. Men får aldri svar [&:] Sist gang jeg sendte melding til moderator tok det 1 dag før jeg fikk svar [&:]