Flytta på seg fort på bare 5 dager

samaha27

Elsker forumet
Sjekket hjertelyd på lille Søndag og måtte da langt ned på magen, men da jeg skulle sjekke nå var den ikke der..Nå har lille flyttet seg helt opp til rett under navlen;)Snakk om å flytte på seg fort..Har kjent en "klump" rett under navlen siden onsdag og i går og i dag har d strekt masse ved der..Tydelig livmor jeg kjenner..Trenger ikke klemme en gang for å kjenne den..Nok at jeg legger handa der om jeg ligger på rygg..Ting skjer tydeligvis ganske fort nå:)

Så koslig! Synes alle disse forandringene er så morsomme! :D

Spennende greier. Har mye vondter nedi der i dag. Så kjenner at det strekker å gror. Er 11+3 i dag. Kan ikke kjenne noe særlig med å ta på magen å sånn. Jeg har endel polstring. Men gøy å høre hva som skjer hvertfall :) håper jeg finner hjertelyden over helga ;)

Desember 2014

Bruker App

Så spennende og ikke minst innteresant å følge med på! Hvor langt er du på vei? :) (mulig du har ticker eller signatur, men sitter på telefonappen)

Så moro :D kroppen er merkelig! Jeg kan og kjenne livmora når jeg ligger på ryggen, men kun når blæra er full :P var sånn sist svangerskap og!

Så gøy :) jeg tror ikke jeg kjenner livmoren enda, men har bakovervendt livmor også da, så mulig jeg ikke klarer å kjenne den på en stund.. Kjedelige greier :p Har også hatt masse strekk i det siste dagene, tror det er strekk iallfall, nesten så jeg har vært bekymra!! Må sette meg ned og slappe av for å få det til å gå over, så jeg har ikke turt å gjøre så mye nå.. Satser på at livmoren jobber så masse fordi den vil opp og frem :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Merker og at ting plutselig skjer raskere :)

Back
Topp