Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det ikke står den skal i kjøleskapet så skal den ikke det. Kulde over lang tid kan ødelegge effekten i mye medisin. Hostesaft skal f.eks heller ikke i kjøleskapJeg rister på den før jeg gir og oppbevarer den i kjøleskapet.
Så rart, ved paracet så kan flytende være bedre for der vet man hvor mye som blir tatt opp av kroppen, i endetarmen er det så store variasjoner på hvor mye som blir tatt opp at flytende ofte blir anbefalt.Alle jeg har snakket med av helsepersonell sier stikkpiller er bedre vi har bare brukt flytende til ungene, eldste er fem år. Jeg er veldig fornøyd med det. Har smeltetabletter også, det synes jeg virker lurt.
Støtter denne.Så rart, ved paracet så kan flytende være bedre for der vet man hvor mye som blir tatt opp av kroppen, i endetarmen er det så store variasjoner på hvor mye som blir tatt opp at flytende ofte blir anbefalt.
Ja, jeg tror egentlig ikke de har rett men argumentene er vel at det er lettere å vite hvor mye man får gitt og at det tas raskt opp i endetarmen? Og flytende kan det være vanskelig å gi til babyer. Jeg foretrekker uansett å gi flytende selvSå rart, ved paracet så kan flytende være bedre for der vet man hvor mye som blir tatt opp av kroppen, i endetarmen er det så store variasjoner på hvor mye som blir tatt opp at flytende ofte blir anbefalt.
Ifølge felleskatalogen tar det lengre tid för stikkpillene.Ja, jeg tror egentlig ikke de har rett men argumentene er vel at det er lettere å vite hvor mye man får gitt og at det tas raskt opp i endetarmen? Og flytende kan det være vanskelig å gi til babyer. Jeg foretrekker uansett å gi flytende selv
Alt er individuelt. Mine barn elsker smaken [emoji1]Takk for svar alle sammen Da står den oppå kjøleskapet, og den ristes nok selv om det ikke er nødvendig [emoji14]
Jeg har trodd at stikkpiller er bedre men er visst ikke det, sa legen.
Ja den er tilsatt smak men er visst ikke god fordi om