Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gira
Jeg har ekstrem flyskrekk sjøl, og før Noah kom til verden hadde jeg alltid med meg Valium.
"bank i bordet", jeg har aldri åpna boksen............bare det å ha den med meg var betryggende nok.................men huff, det er slitsomt å ha slik flyskrekk[:(]
ORIGINAL: ~MiaMamma~
ORIGINAL: gira
Jeg har ekstrem flyskrekk sjøl, og før Noah kom til verden hadde jeg alltid med meg Valium.
"bank i bordet", jeg har aldri åpna boksen............bare det å ha den med meg var betryggende nok.................men huff, det er slitsomt å ha slik flyskrekk[:(]
helt forferdelig - har mest av alt lyst å reise til new york, men det blir altfor lant.. men virker valiumen med èn gang da? siden du hadde den med deg på flyet.. hvis du hadde fått panikk tenker jeg. jeg får skikkelig panikk og får ikke puste - ble sånn da jeg var gravid [&:]
ORIGINAL: ~miluna~
Huff.. har tatt en halv-hel valium på fly en gang ja, men fikk nesten mere noia av det fordi jeg ikke hadde kontroll på en måte [8D] Likte ikke å være så sløv rett og slett [&:]